infocare eller eplehuset i bergen?

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

infocare eller eplehuset i bergen?

Innleggav aavar » tir 08.04.2008 12:15

jeg har et problem med min macbook og den må inn på service i bergen. bør jeg sende den til eplehuset eller infocare? mulig det allerede er en tråd om dette. men jeg er bare på mobil, så jeg gidder rett og slett ikke å søke;-) Aavar

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: infocare eller eplehuset i bergen?

Innleggav Ovit82 » tir 08.04.2008 12:28

Ingen av de. Jeg har god erfaring med eplehuset, så ingenting galt med de. Men en jeg kjenner har enda bedre erfaring med Humac, de ligger i fjøsangerveien og har veldig god service. Når det gjelder infocare er jeg personlig veldig skeptisk til de.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: infocare eller eplehuset i bergen?

Innleggav aavar » tir 08.04.2008 16:08

Er humac i bergen (og er de autorisert på samme måte som eplehuset?).
Er det forresten mulig å sende maskinen til apple store, og er dette å anbefale?
Maskinen må uansett sendes inn...

Aavar

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: infocare eller eplehuset i bergen?

Innleggav NamKeng » tir 08.04.2008 16:24

alt det som eplehuset har notert om maskinen min når den har vært til service, kan hvem som helst butikk finne fram til de? slik at jeg kan levere den inn i London og så ser de at eks. at hovedkortet er byttet og alt det andre som er gjort med den?

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: infocare eller eplehuset i bergen?

Innleggav iTouch » tir 08.04.2008 16:29

InfoCare vil du ikke sende det til. Å sende til AppleStore er ikke mulig, de vil be deg ta kontakt med Eplehuset, Humac eller InfoCare. Velg det som er nærmest, hvorfor gjøre så stor sak ut av det? Begge steder vil den bli reparert enten det er garanti/reklamasjon/betalbart. Det kommer kanskje ann på antall maskiner i omløp ang hvor lang reparasjonstid det blir. AppleStore i London kan ikke alltid se hva Eplehuset/Humac har utført av rep. så fremt det ikke er logget i Apple sine servicesystemer, noe det som oftest er. For da jeg var i Tyskland kunne han se at jeg hadde byttet SuperDrive på min MacBook Pro i Oslo på Eplehuset.

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]