Raskest service i Oslo?

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Raskest service i Oslo?

Innleggav atlas54 » tor 17.04.2008 21:06

Hei,
Skal levere inn mac'en min til service for å bytte topp case'en pga sprukket plastikk!
Lurte på om noen har erfaring med hvilken butikk som har raskest service på slikt i oslo?
Har ikke lyst til å være uten mac'en min lenger enn nødvendig!
medlem i 195 måneder
 

Re: Raskest service i Oslo?

Innleggav Dj hamy » tor 17.04.2008 22:57

Hei få feks eplehuset til og bestille inn den delen de trenger og så venter du til de har fått inn den delen og da kan de sikkert bytte den mens du venter :-) dette fikk jeg gjort på eplehuset i ålesund :-)

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Re: Raskest service i Oslo?

Innleggav coolerguy » tor 17.04.2008 23:17

Har dårlige erfaringer med å få Eplehuset til å gå med på vis fram maskin-bestill del-kom innom når den kommer og få bytta den mens du venter-teknikken... Men du kan jo spørre, eventuelt Humac/OfficeLine.. Alt kommer jo an på hvor mange maskiner de har foran deg i køen...

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Re: Raskest service i Oslo?

Innleggav minkulf » fre 18.04.2008 1:09

Jeg spurte om å få gjøre det på den måten hos Eplehuset her i Trondheim, men det gikk desverre ikke. Jeg kan forstå det hvis de har dårlige erfaringer fra tidligere kunder, men jeg ville faktisk vært villig til å betale et depositum (som jeg selvfølgelig ville fått igjen når reparasjonen var utført) hvis det hadde betydd at jeg kunne hatt maskinen den uka den lå hos Eplehuset og venta på deler.

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]