Treg surfing

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Treg surfing

Innleggav tifure » ons 02.07.2008 13:59

Har et problem med surfing i det siste. Bruker laaang tid på å få opp nettsidene. Ellers faller nettet veldig ofte ut, slik at jeg må legge det inn igjen, velge dhcp osv, og router. Trenger noen tips om noen har! Litt usikker på hvor jeg skulle legge dette emnet..
medlem i 193 måneder
 

Re: Treg surfing

Innleggav MacLet » tor 03.07.2008 0:52

Jeg hadde veldig treg surfing, men nettet datt ikke ut da. Det hjalp å bare nullstille safari rett å slett..:)

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Treg surfing

Innleggav tifure » tor 03.07.2008 7:39

Prøvde dette etter jeg leste tipset ditt nå. Men desverre - sidene bruker fortsatt minimum 10 sekunder på å legge seg opp. :-(

Oppdaget nå at når jeg trykker på en link ute til www som jeg har fått på mail, går det kjapt. Men på Safari, når jeg velger fra favoritter eller skriver inn adresse, da går det tregt. Fatter ikke dette. Fikk også en mld om at safari måtte avslute pga noe "flip for... " greier. Mld kom så kjapt at jeg rakk ikke notere meg hva det var.
medlem i 193 måneder
 

Re: Treg surfing

Innleggav tifure » tir 08.07.2008 7:32

tifure skrev:Prøvde dette etter jeg leste tipset ditt nå. Men desverre - sidene bruker fortsatt minimum 10 sekunder på å legge seg opp. :-(

Oppdaget nå at når jeg trykker på en link ute til www som jeg har fått på mail, går det kjapt. Men på Safari, når jeg velger fra favoritter eller skriver inn adresse, da går det tregt. Fatter ikke dette. Fikk også en mld om at safari måtte avslute pga noe "flip for... " greier. Mld kom så kjapt at jeg rakk ikke notere meg hva det var.


Tatt kontakt med apple care help center. Viser seg at jeg surfer bra med Opera - er altså safari som er problemet. Saken er ikke løst ennå.
medlem i 193 måneder
 

Re: Treg surfing

Innleggav thoro » søn 17.08.2008 20:51

Noe nytt?

Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]