Jeg oppretter denne posten for å holde det jeg lovte i denne tråden:
viewtopic.php?t=203732, der jeg, med mange andre, kritiserte Humac Ullevål for elednig service, og det var en del kritikere som mente at det var forferdelig å henge ut en butikk (det er det ikke).
MEN, de fortjener også en post om grei service når man opplever det. HD-en på min drøyt ett år gamle Macbook knelte nylig. Jeg ble møtt med en vanvittig frekk og kunnskapsløs medarbeider en lørdags formiddag. Han feilinformerte, sa jeg måtte betale tusen kroner når maskinen var mer enn ett år gammel, og visste ingenting om lånemaskin. Dett var virkelig elendig service. Men så snart de fikk sendt maskinen til service-verkstedet og jeg derfra fikk til en dialog direkte med dem, har det vært noe helt annet. De har vært veldig hjelpsomme, svart på alle spørsmål, forklart hva som tar tid, og fortalt meg om alt rundt prosessen. Videre har de stilt opp med å sende en lånemaskin som jeg kan hente i butikken. Veldig bra!
Jeg kan derfor konkludere med at Ullevål trenger å stramme opp deltidsselgerne på lørdager kraftig, og at disse personene ikke representerer Humac som kjede. Når man først kommer seg forbi disse Fanboyene/selgerne/inkompetente medarbeiderne, får man strålende service fra Humac.
God jobb!