Apple Support Søppel ?

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Apple Support Søppel ?

Innleggav Kirla » ons 15.10.2008 18:19

Et par kjappe betraktninger om Apple Support:

Har hatt store problemer med min iPhone 3G. Apple Support vil ikke hjelpe. De henviser videre til Netcom hvor jeg kjøpte telefonen. Netcom henviser videre til et selskap de har leid inn for slike ting som igjen sier de ikke kan serlig om Iphone-programvare. Men man kan sende inn iPhonen og få den reparert eller eventuelt få ny.

Så hadde jeg problemer med å få oppdatert iPhone-apps. Måtte slette programmene fra iPhonen før jeg innstallerte på nytt og mistet all info som jeg hadde lagt inn i disse programmene.

Apple Support vil igjen ikke hjelpe selv om dette iallefall delvis er et iTunes-problem.
Og jeg har full Appele Care Protection Plan !

De henviste igjen til Netcom osv..

Så har jeg problemer med å fornye MobileMe-abb. ( http://mac1.no/forum/viewtopic.php?f=407&t=207933 )

Fra Apple Support får jeg beskjed om at MobileMe-support kun er nettbasert og de kan igjen ikke hjelpe.

MobileMe-support sidene vil ikke godta epostadressen min, så jeg får ikke sendt feilmelding til dem. Og jeg finner ingen vanlige epostadresser jeg kan bruke. Kun registreringsskjema. (og det fungerer altså ikke )

Har tidligere hatt positive opplevelser med Apple Support ang rep. av iPod, men nå begynner jeg å lure på hva de holder på med.


Andre som har tilsvarende erfaringer ?
medlem i 216 måneder
 

Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]