UPS rota bort batteri - Apple sitt ansvar?

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

UPS rota bort batteri - Apple sitt ansvar?

Innleggav frustrertfrue » man 03.11.2008 18:47

Sitter her og er ganske frustrert fordi UPS har rota bort det gamle batteriet på macbook som jeg skulle sende inn fordi jeg fikk nytt på garanti. OM jeg ikke returnerte det gamle innen 10 dager etter at jeg mottok det nye skulle de trekke med 772 for det nye batteriet. Det var apple som sa jeg måtte sende det inn med UPS selv om de ikke dekker området hvor jeg bor. Endte med at jeg måtte sende det med Posten til UPS og deretter skulle de sende det til apple. Jeg fikk i dag brev om at de har trukket 965 kr fra kontoen min. Dette er vel en sak mellom apple og UPS, og ikke meg? Eller....? Dama på apple kunne ikke gi meg noe svar i dag, men jeg skulle ringe igjen i morgen. Vil bare høre om noen vet hvilke rettigheter jeg har her?
medlem i 184 måneder
 

Re: UPS rota bort batteri - Apple sitt ansvar?

Innleggav mrala » man 03.11.2008 19:04

frustrertfrue skrev:Sitter her og er ganske frustrert fordi UPS har rota bort det gamle batteriet på macbook som jeg skulle sende inn fordi jeg fikk nytt på garanti. OM jeg ikke returnerte det gamle innen 10 dager etter at jeg mottok det nye skulle de trekke med 772 for det nye batteriet. Det var apple som sa jeg måtte sende det inn med UPS selv om de ikke dekker området hvor jeg bor. Endte med at jeg måtte sende det med Posten til UPS og deretter skulle de sende det til apple. Jeg fikk i dag brev om at de har trukket 965 kr fra kontoen min. Dette er vel en sak mellom apple og UPS, og ikke meg? Eller....? Dama på apple kunne ikke gi meg noe svar i dag, men jeg skulle ringe igjen i morgen. Vil bare høre om noen vet hvilke rettigheter jeg har her?


Vær trygg, du får nok pengene dine tilbake. Om ikke det er UPS sitt ansvar er det Apple sitt. Er Apple tverre kan du bare reklamere på transaksjonen tatt fra Visa/Mastercardet ditt fra banken og si at Apple ikke hadde krav på dette. Du kan i såfall kreve pengene tilbake med renter om det går over veldig lang tid.
medlem i 198 måneder
 

Re: UPS rota bort batteri - Apple sitt ansvar?

Innleggav frustrertfrue » man 03.11.2008 19:12

Okei, takk:) Var rimelig sikker på at jeg har retten på min side, men blir litt stressa uansett. Liker ikke styr!
medlem i 184 måneder
 

Re: UPS rota bort batteri - Apple sitt ansvar?

Innleggav casablanca » tir 06.01.2009 10:50

Hvordan gikk det?
medlem i 220 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere