Noen som får svar på mail til Apple?

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Noen som får svar på mail til Apple?

Innleggav eisa01 » søn 04.01.2009 17:52

Er det noen som noen gang har fått et svar ved å bruke mailen til kundeservicen til Apple?
Her er det oppgitt at man kan maile contactus@euro.apple.com for kundestøtte.

Jeg sendte dem en mail 22. desember ang. rabatt på en iPod. Det stod som status at de manglet noen opplysninger og at de ville prøve å ta kontakt med meg. Det gjorde de absolutt ikke, så jeg sendte først en mail. Når jeg ikke fikk svar på den, endte jeg opp med å ringe. Skal ikke ta opp det problemet i denne tråden, det får vente til senere.

Men ja, noen som får svar på den mailen? Man får ikke en gang bekreftelsesmail på at mailen er mottatt.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: Noen som får svar på mail til Apple?

Innleggav admin » søn 04.01.2009 17:53

Dette gjelder mest sannsynlig kun USA. Apple i Europa tilbyr etter hva jeg vet ingen e-posttjeneste. Du må ringe Apple Support.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Noen som får svar på mail til Apple?

Innleggav eisa01 » søn 04.01.2009 18:02

Det står jo svart på hvitt på siden dem at det er mailen til supporten dems i Norge:
Bilde
(ja, jeg skriver på engelsk, siden det står @euro.apple.com)

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: Noen som får svar på mail til Apple?

Innleggav admin » søn 04.01.2009 18:07

Klar over det, men jeg tror fortsatt det er en feil. Apple har outsourcet all sin kundestøtte i den nordiske regionen til et svensk callsenter. Det er disse som står for support i den nordiske regionen. Apple har aldri hatt ordentlig e-post support i Norge utover deres print products - altså fotobøker osv. bestilt via iPhoto og iTunes Store.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Noen som får svar på mail til Apple?

Innleggav eisa01 » søn 04.01.2009 18:19

Hm...
Sendte en mail til den mailadressen om de var en support mail eller ikke. Så da går det an å håpe at vi får et definitivt svar :)

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]