Åpningstider/leveringstider UPS

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Åpningstider/leveringstider UPS

Innleggav -Even » ons 14.01.2009 18:29

Heisann

Noen som vet hvor lenge UPS kjører ut i sandnes/stavanger området? Forstod det slik på sporingsinformasjonen at de hadde prøvd å levere, men at mottaker (meg) ikke hvar hjemme... Men fikk ikke lapp i posten, sikker pga manglende navn på postkassen.
Men, kan det være de tar turen en gang til idag, eller kommer de igjen imorgen? Første forsøk var idag kl 13.40 sto det. Rett etter at min søster vandret ut av huset egentlig, argh!

-Even :)

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Åpningstider/leveringstider UPS

Innleggav åttitre » ons 14.01.2009 18:49

Når jeg har fått en lapp fordi jeg ikke var tilstede, står det at de kommer neste dag ved omtrent samme tid. Hvis ikke kan du ringe og avtale tid ;)
medlem i 239 måneder
 

Re: Åpningstider/leveringstider UPS

Innleggav -Even » ons 14.01.2009 20:11

Ok, sto det et tlf nummer? Jeg har funnet et til oslo som jeg har ringt, men kansje de legger igjen andre nummer når de er der...

EDIT: Fikk endret leveringsadresse, så jeg får plukket den opp imorgen! :) takker for svar!

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Åpningstider/leveringstider UPS

Innleggav åttitre » tor 15.01.2009 17:31

Ja et standard sentralbordnummer. Men fint det ordna seg og bare hyggelig ;)
medlem i 239 måneder
 

Re: Åpningstider/leveringstider UPS

Innleggav iTwostep » ons 04.03.2009 17:03

Hei! Er det noen som har erfaring med leveringstider til nordnorge? hvor lenge må jeg vente når mac'en min er kommet til Norge for flere dager siden?

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: Åpningstider/leveringstider UPS

Innleggav Shinn » ons 04.03.2009 17:30

-Even skrev:Heisann

Noen som vet hvor lenge UPS kjører ut i sandnes/stavanger området? Forstod det slik på sporingsinformasjonen at de hadde prøvd å levere, men at mottaker (meg) ikke hvar hjemme... Men fikk ikke lapp i posten, sikker pga manglende navn på postkassen.
Men, kan det være de tar turen en gang til idag, eller kommer de igjen imorgen? Første forsøk var idag kl 13.40 sto det. Rett etter at min søster vandret ut av huset egentlig, argh!

-Even :)


På ruten min er det en hissig polakk som kjører for UPS. De gangene jeg ikke er hjemme ringer han meg alltid og spør/skriker når jeg er hjemme. Avtaler tid og han kommer vanligvis innen 30 min.

Hvis du ringer til sjåføren eller sentralen kan man avtale tid :).

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]