Apple In-Ear ødelagt

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Apple In-Ear ødelagt

Innleggav Alvenes » tir 27.01.2009 16:49

Hei!
Jeg fikk Apple In-Ear for ca. 2 uker siden. Jeg likte de veldig godt, det var bra lyd og de satt gått i ørene. Men så ca. for 2 uker siden sviktet den ene høyttaleren eller proppen. Det ble ca. 20% på den ene proppen og 80% på den andre. :-!

Jeg har ikke revet i dem eller lignende.
Så hva bør jeg gjøre, og hvordan?

Takker for svar : )
medlem i 192 måneder
 

Re: Apple In-Ear ødelagt

Innleggav Mr.Wanton » tir 27.01.2009 16:51

Gå tilbake til butikken og klag på dem. Skal jo vare lenger enn to uker.

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Apple In-Ear ødelagt

Innleggav vegavnil » tir 27.01.2009 17:41

Dette er helt normalt med in-ear headphones etter min erfaring iallfall.. Har skjedd det samme med 5-6 forskjellige in-ears jeg har, så nå kjøpte jeg Beats by dr.dre in ear, de har en spesiell kabel som gjør at det ikke er like lett å ødelegge inholdet osv, håper at de holder :)
Du bør iallfall gå å klage, er normalt med apple sine iallfall, alle mine er sånn... :/

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Apple In-Ear ødelagt

Innleggav Journalisten » fre 06.02.2009 0:16

Jeg regner med at det er de nye Apple In Ear det er snakk om her?
De fikk mye skryt i Teknisk Ukeblad på nettet, og dessuten koster de jo «bare» 600 kroner.

Humac har dem ikke på lager foreløpig, men de selges på nettet. Er det noen som vet om de passer første generasjon iPhone? Ifølge TU virker ikke volumkontrollen på iPhone 3G, men det gjør ikke så mye. Poenget er god lyd, samt muolighet til å svare og at pluggen sittet i chassis på første iPhones.
medlem i 237 måneder
 

Re: Apple In-Ear ødelagt

Innleggav jeanthemean » tor 26.02.2009 2:08

Journalisten skrev:Jeg regner med at det er de nye Apple In Ear det er snakk om her?
De fikk mye skryt i Teknisk Ukeblad på nettet, og dessuten koster de jo «bare» 600 kroner.

Humac har dem ikke på lager foreløpig, men de selges på nettet. Er det noen som vet om de passer første generasjon iPhone? Ifølge TU virker ikke volumkontrollen på iPhone 3G, men det gjør ikke så mye. Poenget er god lyd, samt muolighet til å svare og at pluggen sittet i chassis på første iPhones.


De funker på min 1.gen iPhone hvertfall. Men ikke volumknappene da. Det var også som forventet.
medlem i 192 måneder
 

Re: Apple In-Ear ødelagt

Innleggav Dreamlord » tor 26.02.2009 9:30

de kan jo være tetta igjen av ørevoks og annen dritt også. Forsøk å gjør dem rene først.

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Apple In-Ear ødelagt

Innleggav F-r-e-d-r-i-k » tor 26.02.2009 10:14

Ring Apple å si hva som har skjedd. De skal fikse det for deg :-)

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]