Litt skryt til Apple support

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Litt skryt til Apple support

Innleggav Barcelona » lør 31.01.2009 2:13

Hei sann...

Har tidligere gitt en del kjeft til Apple support for elendig kundebehandling, men det går også bra å gi skryt når jeg føler at alt går bra...

Kjøptr et blåtann headset, reservesett fra min side, fra Apple og opplevde at det ikke ladet.

Ringte Apple support og kom som vanlig til Irland, hos en som snakket et "nordisk" språk.

Forklarte problemet og ønsket reparasjon av varen, og etter å ha avgitt en del opplysninger og latt kr. 430,- være tilgjengeling for Apple, samt gitt en del tilleggsopplysninger, fikk jeg beskjed om at et bud fra UPS skulle komme med en returslipp innen 2-4 dager.

Gleden var imidlertidig stor når det ringte på døra 4 timer senere, og der sto det et bud fra UPS med returslipp, slå den, og fortalte at de skulle hente en gjenstand for retur til Irland. Budet fikk med seg den ødelagte blåtann-pluggen og jeg bare håpte at det ikke skulle ta så alt for lang tid før det nye kom.

Gleden var derfor enda større da UPS, igjen, ringte neste ettermiddag og fortalte at de hadde en pakke til meg fra Apple i Nederland. Og jammen var det ikke et nytt blåtann headset.

Hele seansen tok kun litt over et døgn, og det er lenge siden jeg har opplevd slik effektivitet. Selv om jeg kanskje er den første som klager når det er problemer med Apple sine produkter, så skal jeg være så voksen at jeg gir en masse skryt tilbake når reklamasjoner foregår på en slik måte som nevnt ovenfor.

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: Litt skryt til Apple support

Innleggav Zoot » lør 31.01.2009 2:25

Kjapt av Apple å hente en pakke hos deg for å sende den til Irland og så få en pakke neste dag... Imponerende.

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Litt skryt til Apple support

Innleggav dabear » lør 31.01.2009 2:28

Hva var greia med de 430-kronene?

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Re: Litt skryt til Apple support

Innleggav masae » lør 31.01.2009 2:48

Det er vel noe Apple belaster kontoen din hvis du mot all formodning ikke returnerer det defekte prduktet etter at du har fått et nytt. De sender nemlig ut erstatningproduktet før de har mottatt det ødelagte i retur.
medlem i 222 måneder
 

Re: Litt skryt til Apple support

Innleggav Lukas » lør 31.01.2009 10:13

Mac.feber.se har et tips om hvordan man kan få hjelp. Bruk selfsolve.apple.com, anbefales det.

http://mac.feber.se/art/149608/sa-far-d ... t-support/

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Re: Litt skryt til Apple support

Innleggav Lord_Linus » lør 31.01.2009 11:13

Har opplevd den samme "servicen" når min airport extreme sluttet å fungere som den skulle. Må si jeg ble litt paff når de ba om kredittkort nr for å reservere et beløp på min konto i forbindelse med utbytte, men skjønner det i ettertid hvorfor de gjorde det. Fikk ny airport etter noen dager, noe som er mye bedre enn alternativet som er å sende inn og vente i mange uker på å få en ny.
medlem i 186 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]