mac1bruker skrev:men trenger du nytt batteri: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15972 har slik selv og fungerer knall
Reklamasjonsretten er en lovfestet rett, som gjelder når en privatperson kjøper en vare i en norsk butikk. Denne retten gir deg muligheten til å reklamere på varen dersom du oppdager mangler, eller det oppstår feil på varen, som ikke er selvforskyldt.
Reklamasjonsretten gjelder i 2 år, eller for utstyr som er ment å vare vesentlig lengre enn 2 år, i 5 år.
Det meste av datautstyr har en reklamasjonsrett på 5 år, inkludert, men ikke begrenset til, følgende utstyr: MacBook, MacBook Pro, Mac Pro, iBook, iMac, PowerBook, Power Mac, eMac, Mac mini, AppleTV, Xserve, Cinema Display, iPod (alle modeller), AirPort Extreme (kort og basestasjon), Apple iPhone, m.fl.
slogmo skrev:@Gulltanna:
Er mulig å gå frem status på batteriet i OSX.
Det er faktisk veldig relevant info for å kunne diskutere en slik sak som den her.
MacFly skrev:Batteriet mitt hadde gått fantastiske 4 (fire) sykuser siden jeg for det meste har brukt strømkabelen.
byfixar skrev:Slik jeg har forståt det, gikk saken med Dell-batteriet igjennom med en rettsak? Da er det prøvd for retten i Norge, at ett batteri skal ha en levetid på 2,5 -> 3 år, noe som vil være til kundens-gode.
Ett tips til deg er kanskje å bruke batteriet litt oftere. Det kan faktisk gå i stykker hvis du bruker det så lite som du har gjort
Returner til Garanti og service
Registrerte brukere: Google [Bot]