Strømkabel og garanti

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Strømkabel og garanti

Innleggav acimi2 » søn 19.07.2009 19:55

da har jeg malt meg inn i et hjørnet gitt. Maskina gikk tom for strøm (en hvit macbook) og jeg bar den ned i kjelleren for å lade, da ser jeg til min forskrekkelse at det er skader på kabelen, oppe ved magneten.. Det ser ut som ledningen er svidd, og den fungerer heller ikke. Altså jeg får ikke ladet, kabelen er helt død. Er dette en garantisak?

I tillegg bruker jeg å logge på hotmailen min via adium, og trenger derfor ikke å logge inn via hovedsiden noe som gjør at jeg ikke husker passordet mitt..Mac1 kontoen min godtar aldri passordet mitt, slik at jeg må resette det hver gang (du spør hvorfor jeg gidder..nei det har vel bare blitt en vane) jeg logger på mac1..Men nå kommer jeg jo meg ikke inn på adium, og får derfor ikke logget på mac1 kontoen min heller..(kanskje en admin kunne være så grei å kikke på det problemet mitt i samme slengen)

Jeg står jo uten maskin nå..vet ikke helt hva jeg skal gjøre, regner med jeg må ringe eplehuset i morra og høre, noe som har lignende erfaringer?
medlem i 177 måneder
 

Re: Strømkabel og garanti

Innleggav andreasbk » søn 19.07.2009 20:47


Brukerens avatar
medlem i 191 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]