Oslo: Digital Impuls Service

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Oslo: Digital Impuls Service

Innleggav Orkien » lør 15.08.2009 17:10

Har lett lenge etter en fin veske (skulderveske) til min nye 17" Macbook Pro, i går var jeg innom på Paleet: Spaceworld og Møllergaten:Datakjeden, fotovideo og Digital impuls, når jeg gikk inn på spacewold så fikk jeg ; Har du med deg maskinen din? (jeg svarte nei men sa at det var en 17"), Desverre, da kan vi ikke hjelpe deg. gikk litt skuffet ut av butikken.

Så begynte gåturen mot ,møllergaten, tenkte å stikke innom fotovideo først ettersom jeg skulle se etter ett nytt objektiv også,der var dem litt mer behjelpelig, men den jeg snakket med kunne ikke se om den bag'en passet til 17" macbook pro, men fikk beskjed om at hvis jeg kunne ta med maskinen min så skulle dem finne en som passet, greit nok tenkte jeg og sa at jeg skulle komme igjen iløpet av neste uke.
så gikk jeg innom datakjeden, der var dem veldig behjelpelige, der fant jeg samme vesken som de hadde på fotovideo (En crumpler ; størrelse XL) og lurte på om dem visste om den passet en 17" macbook, de sa at dem ikke visste, men de så om de hadde en 17" på utstilling, det hadde dem ikke, men dem hadde en 17,3"(acer) som de prøvde, den gikk akkuratt ikke inn, så jeg fikk samme svar, kom igjen med maskinen sånn at vi fikk se om den fungerte, så jeg ga samme svar, jeg kommer igjen i iløpet av uken.
så fikk jeg øye på Digital impuls butikken og tenkte, "jaja, kan jo ikke skade" der hadde dem også den samme crumpler baggen, bare i grå, som var den kuleste fargen jeg hadde sett den i hittil, og lurte på om den passet til en 17" macbook og sa at datakjeden hadde prøvd med en 17,3" som riktignok var endel dypere, og den ikke gikk. så fant han ut hvor bred macbook var (litt under 40cm) og tok frem målebånd og sjekket om den passet, og ifølge målene hans så skulle den passe, i værstefall så kunne jeg komme tilbake og bytte den hvis den ikke passet. så jeg kjøppte den der ettersom jeg ble litt mer overbevist ettersom han målte og det skulle gå.
så når jeg kom hjem så sjekket jeg, og den gikk PERFEKT ned i vesken.
Var sykt fornøyd med handelen og servicen jeg fikk på Digital Impuls, jeg liker selgere som har humor også, og ikke bare slenger på deg fakta om den varen han skal selge deg, og det at dem fant ut hvor bred maskinen var, og målte vesken, gikk over mine forventninger ettersom ingen andre butikker har gjort dette for meg (jeg spørte jo ikke i de andre butikkene, men det gjorde jeg ikke her heller) så alt i alt så synes jeg servicen var helt ypperst og var fullt mulig å snakke med selgeren som en person også, og ikke som en selger (ikke noe privat talk ofc, men om erfaringer osv) så det er nok ikke siste gang jeg setter min fot der inne.

Forøvrig må jeg si at jeg liker måten dem viser frem produktene sine der, alt i glassskap , må riktignok spørre betjeningen om man kan få se på ett produkt, imotsetning til fotovideo. men det gjør dem gladelig. En fornøyd kunde gikk ut av den døren:)

Mvh Markus L. Orlien
medlem i 196 måneder
 

Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]