noxon skrev:Om du kan sannsynliggjøre at du har brukt maskinen normalt (ditt eget skussmål skal holde i massevis), så er det butikken som må bevise at det IKKE er en reklamasjonssak. De må altså bevise at du har vært uforsiktig, og at det ikke er andre årsaker bak slitasjen (materialtretthet under normal bruk skal f.eks. ikke forekomme).
RNJ skrev:Min kones MacBook Air er defekt ettersom det ene hengsel som holder skjermen på plass er ødelagt. Maskinen er kjøpt hos Elkjøp i Sandvika for 1,5 år siden. Vi bor i Oslo. Det er ikke kjøpt Apple Care eller annen forsikring.
Hvor bør vi levere maskinen for raskest og best mulig reparasjon?
Jeg antar at dette ikke er en garantisak og at vi må betale reparasjonen selv.
ondeper skrev:Prisene på ekstra minne er slik fordi Apple ikkje ønsker å bruke ressurser på ettermontering når kunden med enkelthet kan utføre dette sjølv.
Det er forstålig at Apple tenker slik, sjølv om det skremmer enkelt kunder med lav teknisk kompetanse.
Returner til Garanti og service
Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere