http://www.apple.com/no/contact/ skrev:Hvis du vil ha teknisk support på telefon, ringer du 815 00 158. Åpningstider: mandag-fredag kl. 08.00–19.45, lørdag kl. 10.00–17.45. Du kan bruke dette nummeret for gratis telefonsupport i 90 dager fra kjøpsdatoen for de fleste Apple-produkter. Hvis produktet ditt dekkes av en AppleCare Protection Plan, slipper du også å betale for supporten. Ellers betaler du fra NOK 359,– hver gang du trenger support.
Sew skrev:Det skal ikke koste en ukjent pris for en haug med venteminutter for reklamasjon.
Innklagde tilpliktes også å erstatte klagerens dokumenterte utgifter med kr 620,-. Telefonutgifter er ikke dokumentert og tilkjennes ikke.
Klagerne kan også kreve erstatning for økonomisk tap som følge av mangelen, jfr. kjøpsloven § 40. De har dokumentert kr 595,20, og Utvalget finner tilstrekkelig sannsynliggjort at de også har hatt telefonutgifter av noen størrelse. Kravet på kr 2.500,- er derimot ikke dokumentert, og erstatning tilkjennes skjønnsmessig med kr 1.000,-.
Frekk skrev:Nja.. I siste rapporten sluppet av RESCUECOM (2. kvartal) ble Asus ranket som den mest pålitelige, med apple på andre og Lenovo på 3.
Returner til Garanti og service
Registrerte brukere: Google [Bot]