MBP

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

MBP

Innleggav Weenak » søn 22.11.2009 21:06

Har kjøpt en MBP for ca halvannet år siden. Nå er "rammen" rundt skjermen sprukkt opp på begge sider, den har aldri falt i gulvet eller noe slikt, blitt brukt normalt. I tillegg er batteriet ødelagt og maskinen går av hvis laderen er utav lengre enn ca 1 minutt.

Det at skjerm-rammen er sprukket opp gjør at skjermen flakker, blir hvit og svart og negativ hele tiden, og jeg må bruke lang tid på å justere den slik at den viser normalt bilde.

Jeg har vel reklamasjonsrett på denne da? Det har ikke gått 2 år enda og jeg har kvittering.
medlem i 173 måneder
 

Re: MBP

Innleggav Dorkfish » søn 22.11.2009 21:11

Jeg har hatt flere MacBook Pro og jeg kan ikke skjønne åssen det skal bli sprekker i den uten at den er blitt behandlet ganske røft.
Sikker på at du ikke har vært litt uheldig med den?

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: MBP

Innleggav alexo89 » søn 22.11.2009 21:46

Høres ut som om den er behandlet dårlig!
Men kan jo være dårlig lim eller noe.

Du har både garanti og reklamasjonsrett. Så gå til butikken der du kjøpte den og forklar de :) Da får du den reparert

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: MBP

Innleggav Vegar E » søn 22.11.2009 21:56

Har en ca. like gammel MBP. Har aldri hatt i nærheten av dine problemer, og min er brukt MYE! Gå tilbake til butikk og forklar problemene...

Vegar E
medlem i 190 måneder
 

Re: MBP

Innleggav Dozerbabar » søn 22.11.2009 22:14

På noen av den gamle typen MBP så gir limet seg litt i topcasen. Det bør være en smal sak å få dette fikset. Slå på tråden til Apple først og forklar saken så ordner det seg nok :)
medlem i 216 måneder
 

Re: MBP

Innleggav Incrediboy » man 23.11.2009 1:11

kan du poste et bilde av sprekkene dine? ikke høst om dette på mbp...

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: MBP

Innleggav Weenak » man 23.11.2009 8:18

Ja, jeg har ikke vert uheldig med den, den er behandlet fint.

Skal se om jeg kan skaffe bilde.
medlem i 173 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron