For en tid tilbake kjøpte konemor seg en sort Macbook hos Tell i Stavanger. Alt har vært topp med maskinen hele tiden, frem til nå for en ukes tid siden. Da "døde" bare disken. Svippet innom dem, og de fant ut at partisjonstabellen hadde tatt kvelden. En halvtime senere hadde de fikset det. Ikke noe venting, bare smil og hjelpsomhet. Så i helga som var nå, så var konemor uheldig og fikk ødelagt skjermen sin da noen dultet borti henne på bussen. Etter en kjapp henvendelse fikk vi et estimat på reperasjonskostnaden, og så en samtale med Gjensidige, og vips var pengene på konto. Og så bestilte dem inn ny skjerm. I samme slengen fikk jeg meg en ny batterilader til min MBP, hylsen på den tynne ledningen hadde løsnet fra selve "klumpen", og så en liten smule farlig ut. De tittet litt på den, og så hadde jeg en ny lader i hendene mine. Ikke noe ventetid, fortsatt smil og service. Hadde fra før av et veldig godt inntrykk av spesielt en selger der, Håkon tror jeg han heter, og har anbefalt alle mine venner, bekjente og familie å kjøpe fra dem. Og nå viser det seg at det faktisk svarte seg i "det lange løp", da de ikke bare er hyggelige selgere, men også hyggelige når det gjelder reperasjoner.
Er så mange som klager på Apple og diverse forhandlere, så da hadde jeg litt lyst å dele en solskinnshistorie med dere