Får ny Macbook i erstatning, hvilken..?

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Re: Får ny Macbook i erstatning, hvilken..?

Innleggav MacKennsan » tor 14.01.2010 19:32

De lager ikke MacBook Alu Unibody lengre, finnes ikke i butikkene lengre.
Derfor får hun den nye MB hvit Poycarbonate.

Kjempemaskin- Kjøpte en til min kone i julegave. Har selv MB Alu Unibody 2,4GHz.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: Får ny Macbook i erstatning, hvilken..?

Innleggav Dr.Pepper » tor 14.01.2010 19:37

Her var det mange som vet at …“Vi snakker her om omlevering med en tilsvarende eller bedre maskin som produsent fører på daværende tidspunkt”…jeg selv velger å ha mine tvil.

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Re: Får ny Macbook i erstatning, hvilken..?

Innleggav hendelsesløysa » tor 14.01.2010 19:56

RissEh skrev:Er det ingen som faktisk leser den første posten? Det står forklart i innlegget mitt at hun FÅR en ny Macbook, jeg stilte bare spørsmålet om hvilken dere tror hun får!? Enkelt og greit.

Det kommer ny på døra enten før helgen eller rett etter helgen, og den gamle kunne hun sende inn så snart hun hadde fått kopiert over viktig data.


Til det kan jeg bare si: vent å se. Ingen som vet hvordan Apple tenker! Men som andre har sagt: du får plast Macbooken.
medlem i 211 måneder
 

Re: Får ny Macbook i erstatning, hvilken..?

Innleggav RissEh » tor 14.01.2010 20:18

Det er det vi gjør :) takk for responsen!
medlem i 210 måneder
 

Re: Får ny Macbook i erstatning, hvilken..?

Innleggav heisveis » tor 14.01.2010 21:44

Jeg hadde en macbook pro som jeg fikk samme feil på tre ganger og fikk omlevert maskinen. Denne macbook proen var topp modellen, når jeg skulle få den nye maskinen hadde apple lansert nye modeller og da fikk jeg topp modellen av den nye. Den nye modellen var tilogmed billigere så jeg fikk det overskytende beløpet ført tilbake på konto.

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Får ny Macbook i erstatning, hvilken..?

Innleggav Alba » tor 14.01.2010 22:03

heisveis skrev:Jeg hadde en macbook pro som jeg fikk samme feil på tre ganger og fikk omlevert maskinen. Denne macbook proen var topp modellen, når jeg skulle få den nye maskinen hadde apple lansert nye modeller og da fikk jeg topp modellen av den nye. Den nye modellen var tilogmed billigere så jeg fikk det overskytende beløpet ført tilbake på konto.


ikke rart vi elsker apple!!!

tror dere jeg også får ny om jeg kommer med min 3,5 år gamle 13" hvite hvor plasten har falt av på hjørnene og kantene?
medlem i 171 måneder
 

Re: Får ny Macbook i erstatning, hvilken..?

Innleggav RissEh » tor 14.01.2010 23:27

Det spørs nok hvilken sakshistorikk du har hatt før ;) Her var saken at den var inne for bytte av toppdeksel og bunndeksel for 3 gang på 2 år.
medlem i 210 måneder
 

Re: Får ny Macbook i erstatning, hvilken..?

Innleggav Alba » fre 15.01.2010 19:58

RissEh skrev:Det spørs nok hvilken sakshistorikk du har hatt før ;) Her var saken at den var inne for bytte av toppdeksel og bunndeksel for 3 gang på 2 år.


jeg har ikke gjort noe med det jeg... selv om den ble slik relativt raskt. forholder de seg til det når maskinen er over 3 år gammel da? reklamasjon er visst mulig etter at garantien er utløpt
medlem i 171 måneder
 

Re: Får ny Macbook i erstatning, hvilken..?

Innleggav RissEh » fre 15.01.2010 20:05

Trenger ikke å sitere siste post:)
Kan bli ganske vrien den der, siden du har gått så lenge uten å gjort noe med det, blir en vurderingssak fra Apple, ettersom du også kunne ha mistet den for alt de vet. Men at den hvite plastikken er skjør og har lett for å flise av er ingen nyhet for dem, så du kan jo prøve deg .
medlem i 210 måneder
 

Re: Får ny Macbook i erstatning, hvilken..?

Innleggav DMH » fre 15.01.2010 20:09

Leverer du inn en maskin med samme feil 3 ganger, skal du kunne velge å få pengene tilbake eller en ny tilsvarende maskin. Derfor det ble spurt etter sakshistorikken din. 5 års reklamasjonsrett.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Forrige

Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]