Humac kundeservie, litt skryt

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Humac kundeservie, litt skryt

Innleggav Macaholic » tor 22.04.2010 11:44

Hei.
Jeg leser titt og ofte om saker her inne som kritiserer leverandører og produkter. (Sikkert med rette.)
Tenkte bare jeg ville dele en liten positiv sak med dere etter mitt møte med Humac.
Jeg var innom butikken i Ski og spurte hvor jeg kunne få tak i reservedeler til mitt Apple in-ear head sett. (Hadde mistet en av de "silikon" proppene til å ha i øret.)

Han b meg sende melding til service(a)humac.com:

On Apr 20, 2010, at 12:44 PM, NN wrote:

Hei.
Fikk Mail adressen av humac ski.
Jeg er på jakt etter den minste av de silikon proppene som fulgte med
head settet da jeg kjøpte dem hos dere i fjor.
Har dere noen slike liggende, evt hvordan går jeg frem for å skaffe
slike?

NN

------------------------------------------
20.04.2010. kl 14.19
Hei, vi sender str. S/L til deg per post, kostnadsfritt. Til adressen du har satt opp?

Håper du koser deg med Apple produktet ditt;)

Mvh Teknisk Service
--------------------------------------
Reserveproduktet lå i postkassen dagen etter.
medlem i 183 måneder
 

Re: Humac kundeservie, litt skryt

Innleggav simen » tor 22.04.2010 12:37

Uvanlig god service. Bedriften jeg jobber bruker Humac og vi har alltid vært fornøyd og vi har vært kunder i 20 år.

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron