"Express levering"?

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Re: "Express levering"?

Innleggav MarkusTG » ons 05.05.2010 19:42

Hammerfest - Finnmark
medlem i 167 måneder
 

Re: "Express levering"?

Innleggav David_Hansen » ons 05.05.2010 22:19

ok, jeg bor på Fauske, like ved Bodø, da tok det nesten 3 uker før jeg fikk min Macbook, det var ikke en standard Mac, så det jo noen ekstra dager. for vi som bor her Nord er det Posten som leverer på døra. det kommer nok til å ligge en lapp i postkassa di om ikke du er hjemme når dem kommer på døra. det har iallfall vært slik de gangene jeg har bestilt fra Apple store.

Må uansett si at 3 uker er ganske bra leveringstid når den må bygges og sendes rundt halve jordkloden for så å komme på døra di. har flere ganger opplevd på norske nettbutikker at det gjerne kan ta 2 uker før pakken er i postkassa, men skjønner du er utålmodig. jeg satt hjemme i nesten 3 uker å ventet. hehe

Brukerens avatar
medlem i 174 måneder
 

Re: "Express levering"?

Innleggav MarkusTG » ons 05.05.2010 23:11

Hehe, ok. Når pappa bestilte tror jeg han fikk en mail der det sto noe som at Macen blir sendt til Norge innen 1 uke (hvilket var igår, tirsdag.) Så er jo all grunn til å håpe. Men hvis det da tar 3 uker, får jeg bare leve med det. Takk for hjelpa, forresten.

Han skal forresten logge inn på Apple-accounten sin å sjekke statusen, DA skriver jeg en post. God natt!
medlem i 167 måneder
 

Re: "Express levering"?

Innleggav MarkusTG » fre 07.05.2010 15:27

Baaaad news. Sto at den mest sannsynlig kommer hit 14-16 Mai. Daaamn. Håper den kommer før, fordi folk har opplevd at den kan komme en uke tidligere en angitt. :)

Takk for all hjelp da folkens!
medlem i 167 måneder
 

Re: "Express levering"?

Innleggav Protopenko » fre 14.05.2010 11:11

Kommet noen Mac til deg enda?? :bitchin:
Om ikke, er det jo spådd bra vær for oss i nord-Norge, så da får du kose deg ute.. hehe

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

Forrige

Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron