Eplehuset har solgt og levert PC-en i det posten overtar, Posten blir da leddet mellom og all henvendelse her må tas med Posten. Ta gjerne kontakt med Eplehuset for å få hjelp til dette, de er sikkert greie å hjelpe.
Dette er bare tull. Slutt å framstill dine egne teorier som fakta, da dette er et felt du tydeligvis mangler kunnskaper om.
Det er Eplehuset sitt ansvar at kunden mottar riktig produkt i riktig stand. Kunden har inngått en avtale med Eplehuset om leveranse av varen, ikke Bring. Da Eplehuset ikke selv kan levere pakken til kunde har Eplehuset inngått en avtale med Bring. Dersom det da oppstår feil fra Bring sin side under leveransen er dette en sak mellom Eplehuset og Bring. Bring vil uansett aldri ha noe erstatningsansvar overfor kunden i dette tilfelle, da det ikke finnes noen avtale mellom Bring og kunde.
Dersom du tar en rask kikk på betingelsene til Eplehuset, så ser du at Eplehuset på ingen måte fraskriver seg ansvaret idet Posten/Bring overtar pakken.