hendelsesløysa skrev:Ingen "må" noensom helst.
Vi er enig om at de som baserer seg på salg hvor transport er veien til kunden, oftest velger å forsikre pakkene sine, slik jeg nevnte i et tidligere innlegg. Derav går nok sannsynligvis dette bra.
Men det er ikke AUTOMATISK slik at avsender dekker dette? Igjen, som nevnt i en tidligere tråd av meg, er det avhengig av avsender og hva de ser i dette. Hva Eplehuset gjør i denne saken kan vi bare spekulere i, men sannsynligvis går dette altså bra - da Eplehuset er så pass stor aktør.
Det blir litt feil å si at skadet pakke = avsenders feil.
hendelsesløysa skrev:Henrik: Pass på nå så du ikke sporer helt av her nå, som moderator sier. Dette er å gå over streken. Forstår du har din egen overbevisning av dette. Da det ikke er snakk om krig og fred tror jeg at vi gjør det greier å legge denne død nå.
Nå får vi se hva utfallet blir. Han får nok svar på mandag. Dette går nok bra skal du se.
Returner til Garanti og service
Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere