Mac'en min slår seg av + et par andre spørsmål

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Mac'en min slår seg av + et par andre spørsmål

Innleggav olebole89 » man 07.03.2011 10:51

Heisann!

Macbook pro'en min slår seg helt vilkårlig av. Nå har jeg greid å starte den uten at den slår seg av, ser forøvrig ut til å være et problem hyppigst når jeg starter den opp. Etter litt bruk så skjønner jeg at problemet er av/på-knappen, får opp menyen med valg om å avbryte/dvale/slå av helt av seg selv. Svarer jeg ikke innen et par sekunder da, så slår maskinen seg av. Kan knappen stå fysisk låst fast da? Første gangen problemet presenterte seg sto den bare helt i ro på pulten, så skjønner lite

Grunnen til at jeg spør her er at eplehuset tok 600 spenn for å bare finne ut hva som var galt sist, så vegrer meg litt for å levere den inn på service.

Kan dette i det hele tatt være forårsaket av meg? Jeg oppbevarer den alltid i en beskyttelsesmappe, den ser riktignok litt forslått ut, pga jeg den har vært mistet i bakken 1 gang, men dette er nærmere 1 år siden, så det skulle vel ikke være mulig at dette forårsaker problemet.

Hjelp meg flotte mennesker:D
medlem i 156 måneder
 

Re: Mac'en min slår seg av + et par andre spørsmål

Innleggav Uluen » man 07.03.2011 16:42

Det holder å poste en gang. Kanskje du kan redigere/slette en av dem og peke til den andre.
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere