Svindla av Eplehuset?

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Svindla av Eplehuset?

Innleggav Indianapolis Jones » tor 19.02.2015 13:44

For litt over to veker sidan sat eg og skreiv på min Macbook Air 2012 då tastaturet plutseleg slo seg vrang. Trykte eg A, blei det AS, trykte eg S, blei det SD. Dette skjedde også med andre knappar på denne sida av tastaturet. Prøvde å opne feilsøkingsverktøyet, formatere macen og bruke Windows på den utan at det hjalp.

Leverte den eit par dagar seinare inn til Eplehuset i Bergen der to tilsette såg på den og eg fekk inntrykket av at med mindre eg har forårsaka skaden sjølv, skulle det gå fint å få det på reklamasjon. Dei var jo oppegåande nok til å sjå at det måtte vere ein fysisk feil med maskina etter å ha prøvd den og høyrt kva eg hadde gjort for å prøve å ordne den sjølv.

Eg har i mellomtida søkt litt rundt og funne ut at det må vere snakk om ei korslutting i tastaturet, noko som enkelt kan ordnast utan nye deler. Dette skuldast oftast enten ein feil med tastaturet eller fuktskade. Eg har aldri sølt noko som helst på den eller brukt den i fuktige omgivnader så eg kan trygt utelukke at eg har påført skaden sjølv.

No to veker seinare får eg beskjed om at teknikaren ikkje har funne feil på den og at eg difor skal betale 599,- for feilsøkinga. Så då konkluderer eg med at anten har maskina på mirakuløst vis reparert seg sjølv dei to vekene den har vore inne, eller så har teknikaren ordna den og rett og slett lyg om at han ikkje fann feil på den for å kunne ta betalt i staden for å la det gå på reklamasjon.

Skal eg verkeleg måtte betale for dette?
medlem i 109 måneder
 

Re: Svindla av Eplehuset?

Innleggav Helge Hafstad » tor 19.02.2015 17:56

Du har jo et godt poeng hvis det var slik at 2 ansatte så på maskinen da du leverte den inn og at feilen ev ble dokumentert.

På den annen side så har vel saken stått i kø noen dager før den ble feilsøkt og da er det jo en mulighet for at ev fuktighet som forårsaket dette - er borte. Da har teknikeren gjort en jobb som han ikke får dekket av Apple, men selv skal han ha lønn for arbeidet. Slike problemstillinger bruker det å bli opplyst om på forhånd.

Også litt vel sterkt subjekt du har valgt her synes jeg. Føler du deg virkelig svindlet - kan det ikke likesåvel være den andre parten som føler det slik når ingen vil betale dem for jobben de har gjort?

Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 

Re: Svindla av Eplehuset?

Innleggav Stereo Mac » tor 19.02.2015 20:07

Har stått på begge sider av dette bordet. Beste rådet jeg kan gi er å dokumentere med kamera og legg med bevisene på produktet, eventuelt send med en minnepinne.

Om de har eksternt verksted og de sier at de ikke finner feil så må man stole på at de ikke har funnet noe. Typisk at feilen ikke dukker opp når verksted sjekker... :S
Endte selv med å sende inn min mac til Eplehuset 2 ganger pga av lignende sak du beskriver. La med bilder og film andre gangen, hovedkort byttet.

Brukerens avatar
medlem i 155 måneder
 

Re: Svindla av Eplehuset?

Innleggav Indianapolis Jones » tor 19.02.2015 22:35

Takk for svar! Etter litt diskutering fram og tilbake enda det med at eg slapp å betale gebyret. Då eg leverte den i butikken fekk dei sjå korleis tastaturet oppførte seg og sa rett ut at dei såg det måtte vere ein fysisk feil og at det skulle gå fint å få dekka dette på reklamasjonen dersom det ikkje var sjølvpåført. Macen har stått på ein pult i same rom i lang tid og aldri blitt sølt på då dette skjedde, så både fukt og slag er heilt utelukka. Det var garantert snakk om ein fysisk feil som vedvarte i nesten ei veke før eg leverte den til reparasjon, så ja eg føler det er noko som ikkje stemmer her. Når det er sagt, har eg lært og kjem til å dokumentere grundig ved slike tilfeller i framtida. Ord er ikkje nok.
medlem i 109 måneder
 

Re: Svindla av Eplehuset?

Innleggav Nikolay » fre 20.02.2015 13:19

Dersom det reellt hadde vært snakk om fuktskade hadde det vært meget synlig og dokumenterbart.

Brukerens avatar
medlem i 122 måneder
 

Re: Svindla av Eplehuset?

Innleggav DADDY » fre 20.02.2015 15:04

Trådstarter er et troll. :-(

Han har forsøkt å sverte Eplehuset på diskusjon.no også.

Eplehuset er DADDYs pusher - ingen kødder med mine venner!

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Svindla av Eplehuset?

Innleggav iscariot » fre 20.02.2015 21:45

Jeg har vært bort noen problemer med tastatur som oppfører seg merkelig tidligere, og da har det løst seg med en SMC reset, som strengt tatt bare er å ta ut strømpluggen og sette den inn igjen etter 10 sekunder. http://support.apple.com/no-no/HT201295.

Men på den annen side er det ikke urimelig at du må betale for litt hjelp..
medlem i 193 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]