iTunes Gift Card - trygge selgere

Diskusjon rundt Apple TV

iTunes Gift Card - trygge selgere

Innleggav ZerBox » lør 12.07.2008 16:56

Jeg skal gjøre et litt større innkjøpt av iTunes Gift Card nå, og ønsker å være sikker på at selgeren leverer det han selger. Lurer derfor på om noen av dere har en fast person dere kjøper av, og eventuelt har en link til hans auksjon på ebay e.l?

Fint om flere lister opp ulike personer, så kan vi alle benytte oss av personer som andre har listet opp som trygge selgere.

Grunnen til at jeg spørr er at jeg tidligere har opplevd at jeg ikke har fått koden jeg kjøpte.

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Re: iTunes Gift Card - trygge selgere

Innleggav thelt » lør 12.07.2008 17:21

Dersom en selger tilbyr flere varianter, så kan du jo kjøpe for en lav sum først for å se om selgeren er pålitelig. Eller at du kjøper flere lave summer av samme selger.
Du bør også se på om selgeren har hatt mange transaksjoner ("Power seller") og god feedback osv... jeg har kjøpt mange giftcards og har ikke hatt noen problemer.
medlem i 213 måneder
 

Re: iTunes Gift Card - trygge selgere

Innleggav joebig » lør 12.07.2008 17:38

Jeg vil anbefale ebay-selgeren urphotos4less; en powerseller med 100% positiv feedback. Prisene er veldig bra i tillegg; $79.99 for et kort på $75. Rask levering, og ekte vare.

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Re: iTunes Gift Card - trygge selgere

Innleggav macsociology » lør 12.07.2008 18:18

80$ for et kort med pålydende 75$ er ikke akkurat en god pris.

Jeg kjøpte i dag et kort pålydende 200$ for 150$. Dette vil jeg kalle en god pris. Selger er curio1000, og han leverte koden innen 10 minutter. Tror han fortsatt har noen få igjen av de kortene på 200$. Edit: Sorry, han er nå utsolgt.

Når det gjelder gode selgere: Jeg støtter de tidligere rådene om å handle fra selgere med mange transaksjoner bak seg og med en høy prosent. Powersellere har ofte mange transaksjoner på grunn av at de pålitelige.
medlem i 208 måneder
 

Re: iTunes Gift Card - trygge selgere

Innleggav ZerBox » lør 12.07.2008 18:40

Takker for tipsene! Jeg bestilte en del fra urphotos4less nå. Ser frem til å få gavekortene :)

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Re: iTunes Gift Card - trygge selgere

Innleggav Piit » lør 12.07.2008 18:57

Hvorfor ikke kjøpe via http://www.ituneshop.net? Der betaler du $100 for et gavekort på $100. Koden får du også veldig kjapt!

Jeg har kjøpt seks stk der til nå og aldri opplevd problemer. :-)
medlem i 212 måneder
 


Re: iTunes Gift Card - trygge selgere

Innleggav joebig » ons 16.07.2008 21:30

Prøvde iTuneShop.net i går. Fikk mail fra dem, hvor de ønsket login-ID og passord til min iTunes-konto. De har nylig sluttet å maile kodene ut, grunnet kort gyldighet på kodene. (?!?) Vel, lang historie kort; jeg endret passordet, og sendte over detaljene...
I dag er iTunes-kontoen min "Disabled for security reasons." Sendte en rask (og nokså illsint) mail til supporten til iTuneShop. De beklaget, og tilbydde seg å opprette en ny, eller gi meg en refund.
Har nå fått refunden, og mens jeg har skrevet dette, har jeg fått nye koder fra urphotos4less.
Hvis du sender mail til dem direkte, og dermed går utenom ebay, blir prisene lavere. jmbbennett(att)hotmail(dot)com $76,50 for et $75 kort.
Skriv hvilken valør, og PayPal-ID´en din, så sender han en request. Rask levering!

Anbefales på det varmeste!

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Re: iTunes Gift Card - trygge selgere

Innleggav gits » ons 16.07.2008 21:35



Denne funket veldig fint for meg. Billig var det også!

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Re: iTunes Gift Card - trygge selgere

Innleggav fedda22 » søn 20.07.2008 17:58

gits skrev:


Denne funket veldig fint for meg. Billig var det også!


Hvor lang tid tar det før du får koden fra denne siden? ;)

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: iTunes Gift Card - trygge selgere

Innleggav runen » søn 27.07.2008 17:59

hmm 1,5 timer ca

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: iTunes Gift Card - trygge selgere

Innleggav segrov » lør 02.08.2008 0:56

Nå har jeg bestil fra http://giftcardspace.net, men fikk beskjed om at bestillingen ikke ville komme til meg før om 2-5 dager.

Kommer den på epost likevel?

Edit: Svarer meg selv: Ja, den kom på epost:)
medlem i 250 måneder
 

Re: iTunes Gift Card - trygge selgere

Innleggav larsesp » fre 08.08.2008 11:03

Føyer meg inn i rekken!!

http://giftcardspace.net - Anbefales på det varmeste!!


lars

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Re: iTunes Gift Card - trygge selgere

Innleggav joakim85 » søn 10.08.2008 14:43

Hola!

Fulgte rådene om å handle via giftcardspace.net. Betalingen ble fullført på fredag 08.08, men jeg har fortsatt ikke mottatt kode via e-post, slik dere andre har fått. Vil jeg da få tilsendt dette via post til uken eller via mail, fordi fyren ikke har fått tid til det ennå?

Jeg som hadde planer om å se på filmer i helgen.. :p
medlem i 199 måneder
 

Re: iTunes Gift Card - trygge selgere

Innleggav ZerBox » søn 10.08.2008 15:32

Jeg prøvde også giftcardspace, men fikk aldri pengene jeg betalte for.. Anbefaler dere derfor å holde dere borte fra den siden. Har derimot blitt en fast kunde hos http://www.ituneshop.net - de er utrolig raske, og siden kan egentlig ikke være stort lettere å bruke.

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Neste

Returner til Apple TV



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron