Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Diskusjon rundt Apple TV

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav McEven » søn 13.01.2013 3:44

Tirsdag? Tror du skal lese en gang til. Det står: "ATV3 Chip Group has announced on Tuesday that the software for Apple TV 3 will be available for download within the following days."
Det kan bli i helgen, neste uke eller i slutten av måneden for alt vi vet.

-M

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav ocvmelbye » man 14.01.2013 1:31

Leste det en gang til og trekker mine ord. Jeg ble nok litt for ivrig da jeg leste det.

Ligger paddeflat
medlem i 197 måneder
 

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav gladia2r » tir 15.01.2013 11:13

http://www.appletvhacks.net/2013/01/11/ ... soon-fake/

Konkurrentene melder at det ikke finnes jailbreak til ATV3. Hvem er mest troverdige?
medlem i 140 måneder
 

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav Kensington » tir 15.01.2013 12:15

Tja, til den faktisk er ute, så er det jo fake.
"Kanskje" er lissom litt uinteressant....

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav ocvmelbye » ons 16.01.2013 0:57

Ingen av de kan bevises om er sanne eller usanne før det foreligger en fungerende jb.

Jeg mener artikkelen hos appletvhacks er litt tynt begrunnet ettersom det er dårlig med kildehenvisning. Jeg vet ikke om det eksisterer noe ChipGroup eller hva appletv3jailbreak hevder er deres kilde, men jeg velger å være så naiv at jeg tror den er rett rundt hjørnet og vi venter bare på ui arbeidet.

Det er min mening i alle fall. Når den kommer er jo egentlig spørsmålet og ikke hvilken side vi skal stole på. Jeg regner med flere en meg selv er innom samtlige sider minst en gang per dag.

Appletvhacks sier også at man IKKE skal betale for en Jb, men jailbreakappletv3 melder ingenting om at dette vil koste noe, men tvert i mot. (De har faktisk skrevet at den er gratis)

Konklusjon: jeg tror folka hos jbatv3 ligger et hestehode forann atvhacks. Og atvhacks er litt bittre for det.

Time will show.
medlem i 197 måneder
 

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav danibo77 » ons 16.01.2013 1:15

Når http://www.apple-tv.dk skriver om det, først DA skal jeg tro det :)
Alt annet er rykter, rykter og rykter OM rykter.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav hansingehagen » ons 16.01.2013 9:56

... syns det blir mindre viktig med jailbreaking av ATV 3 etter som Airplay fra iPhone/iPad fungerer så bra. De fleste video og audio apper har airplay integrasjon.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav Sorhiim » ons 16.01.2013 21:42

vurderer nå å kjøpe en ATV3! Men ett spørsmål:

Når den er JB kan den da spille av videofiler som ligger på en harddisk i nettverket?
Viss ikke er den uaktuell for meg er jeg redd :-/
medlem i 161 måneder
 

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav ocvmelbye » tor 17.01.2013 14:51

JA!:-)
medlem i 197 måneder
 

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav Sorhiim » tor 17.01.2013 18:02

JUUHU!! ;)
medlem i 161 måneder
 

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav hansk_e » tor 17.01.2013 20:56

Jubler litt tidlig :)

Fremdeles ingen troverdige kilder på at jailbreak er rett rundt hjørnet, selv om jeg håpet at jeg tar feil.

Ville ikke kjøpt atv3 nå om dette er viktig for deg. Kan ende opp med å vente lenge, om enn de noengang klarer det.
medlem i 147 måneder
 

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav ocvmelbye » lør 19.01.2013 17:46

Om det hadde vært noen motivasjon for JBere så betaler jeg gjerne for en JB.

(Vet at JB som ligger ute med en pris er fake eller man kan få den gratis på en annen side)
medlem i 197 måneder
 

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav turimblar » søn 20.01.2013 17:26

Vil bare nevne for de som ikke har fått det med seg; Mac-appen Beamer lar deg streame filmfiler rett fra Mac til Apple TV med AirPlay, uten noe krav til JB.
Dette fungerte utrolig bra fra min gamle MBP fra 2007. Drag'n'drop!

Sjekk det ut her:
http://beamer-app.com/
medlem i 228 måneder
 

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav Riddern » ons 23.01.2013 14:27

http://www.techieinsider.com/news/15529 ... -software/

Melder om 1. februar. Løgn eller sannhet?
medlem i 135 måneder
 

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav ocvmelbye » tor 24.01.2013 11:54

The jailbreak for Apple TV 3 is currently being tested before being officially released at the beginning of February by Chip Group Developers. It is the untethered version that will enable users to reboot their devices without connecting the Apple TV 3 to a PC. The jailbreaks released by Chip Developers have always been appreciated by customers because they have the best results.

Samme på denne siden http://www.appletv3jailbreak.com/2013/01/apple-tv-3-third-generation-apple-tv.html

Edit: kilden som ble henvist til over, henviste til appletv3jailbreak, så det er med andre ord ikke to forskjellige kilder og det betyr jo at vi må som vanlig ta det med en klype salt.
medlem i 197 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Apple TV



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron