Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Diskusjon rundt Apple TV

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav IphoneNorway » fre 01.03.2013 14:34

Like rundt hjørnet i dag også :bitchin:

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav ocvmelbye » fre 01.03.2013 19:03

http://www.appletv3jailbreak.com/2013/02/apple-tv-3-jailbreak-status-get-involved.html#comment-form

Her kommer det fram at det ikke er noen JB klar, men at denne Mike Davis jobber med det. Hva tror dere?
medlem i 197 måneder
 

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav iEirik » tir 05.03.2013 16:45

Lov å håpe, men ser ikke ut som det skjer noe med det første.
Personlig tror jeg vi kan se lenge etter en JB til ATV3 med mindre apple lanserer en AppleTVStore eller noe slikt. Har vært gjenneom så mange rykter nå at jeg begynner å miste håpet :P
medlem i 186 måneder
 

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav ocvmelbye » tir 05.03.2013 16:49

Må kanskje gå for en pi istedenfor da.

Har så lyst på atv3jb...
medlem i 197 måneder
 

Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav laicepS » tor 07.03.2013 17:24

:/
medlem i 196 måneder
 

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav ocvmelbye » fre 15.03.2013 12:32

Ingenting nytt?
medlem i 197 måneder
 

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav iEirik » fre 15.03.2013 12:47

Ut i fra det jeg kan se er det kun denne Mike Davies og hans gjeng som jobber med dette. Han la ut en liten update i går:

"we have some good results from many different ways but after the beta version turned to custard I am being more careful on the info that is released as there was many problem's costing me a fair bit in replacements from damaged atv3's so it was scraped. I am working hard on finding safe ways for people to explore some exploits. In the mean time I'm trying to focus on root Assess for people once we have that the sky's the limit I'm hoping that many of our followers are still working on the key-bag file as I think It can be cracked and keys extracted by using a ios device with the same possessor. we have got a lot of people working on this so its just a matter of time and effort. It's one of those things all of a sudden we will have it beat. But until then keep tuned I am very sorry we haven't been able to get this out yet but we are more determinant than ever. "
medlem i 186 måneder
 

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav ocvmelbye » fre 15.03.2013 12:52

Men et dette sant?
medlem i 197 måneder
 

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav iEirik » tir 19.03.2013 15:37

Det aner jeg ikke. Håper det, for jeg kan ikke se at mange andre jobber med det.
medlem i 186 måneder
 

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav laicepS » søn 24.03.2013 22:38

For bli ein ATV2 da :(
medlem i 196 måneder
 

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav Jaroma » man 25.03.2013 10:06

Det har vel etterhvert blitt tindrende klart at jailbreak-delen av Mike Davies virksomhet ikke fører noe sted. Mulig han er flinkere til å tigge penger.

På den annen side: kombinasjonen iPad, AppleTV, Mac + Air Video lar deg se + elegant fjernstyre hva du vil til TV-skjermen. Savnet etter en jailbreak har derfor ikke vært overveldende stort.
medlem i 221 måneder
 

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav hansk_e » man 25.03.2013 17:56

Hvis man leser på andre forum på engelsk, er det tydelig at AppleTV3Jailbreak dot com er en svindelside. Det virker som JailbreakAppleTV.com, FireCore, eller nitoTV er de eneste troverdige kildene. De sier de alle det samme, det er ingen jailebreak på vei nå.

Grunnen er at det er ingen som jobber med det nå. De få som er istand er mere opptatt med å jailebreake iPad og og iPhone, noe som har et mye større utnyttelseses potensiale Som f.eks cydia store.

Videre sies det, at om atv3 noen gang vil bli jailebreaked vil det sannsynligevis bli oppdaget ved en tilfeldighet. Nå virker det som eneste som jobber med dette er Kevin Bradley fra nitoTV.
medlem i 147 måneder
 


Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav dabear » man 20.05.2013 14:20

haha, dette er bare å flire av. Nå vil de jaggu ha penger også, enda de ikke har greid å prestere en dritt. Dette er typisk SCAM-aktivitet. Hadde de hatt en reell jailbreak på gang, hadde de tatt kontakt med noen kjente navn i jailbreak-communitiet som kunne verifisere at jailbreaken faktisk er reell.

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Re: Mulig ATV3 Jailbreak på gang

Innleggav ocvmelbye » man 20.05.2013 15:35

Jeg tar ikke noe standpunkt i om det er en scam eller ikke, men nå har de satt en bounty på 2500USD for den første som klarer å lage en fungerende JB som motivasjon (sier de). Jeg mener det er lov til å håpe.

På en annen side sier noe JB´ere at de ikke gidder å satse på ATV da det er for få brukere og lite credz.

Satser på den kommer til høsten jeg.
medlem i 197 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Apple TV



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]