Spotify slår seg av etter ca 10 minutter på AppleTV

Diskusjon rundt Apple TV

Spotify slår seg av etter ca 10 minutter på AppleTV

Innleggav Vidars » man 08.07.2013 23:02

Når jeg kjører Spotify fra Iphone eller Ipad, slår den seg av etter ca 10 minutter. Da må jeg starte der som jeg velger at lyden skal sendes til Appletv. Vet ikke om det er Sporify eller Apple, men irriterende er det. Noen løsninger?
medlem i 132 måneder
 

Re: Spotify slår seg av etter ca 10 minutter på AppleTV

Innleggav Frk.Retina » tir 09.07.2013 2:27

Har du sjekket serienummeret på AppleTVen din? Var en del som hadde wifi-problemer og som blir byttet ut. Kan være kjekt å sjekke dette før man evt. feilsøker videre!
medlem i 135 måneder
 

Spotify slår seg av etter ca 10 minutter på AppleTV

Innleggav ipodtouchfever » tor 11.07.2013 0:44

Itavisen hadde en artikkel om dette: http://www.itavisen.no/nyheter/apple-et ... emer-55551
Min var berørt, og jeg fikk en ny :-)

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: Spotify slår seg av etter ca 10 minutter på AppleTV

Innleggav asolibakke » tor 11.07.2013 10:54

ipodtouchfever skrev:Itavisen hadde en artikkel om dette: http://www.itavisen.no/nyheter/apple-et ... emer-55551
Min var berørt, og jeg fikk en ny :-)


Jeg har også hatt litt problemer med at min Apple TV har kuttet.
Hvordan fikk du ny? Jeg fant ikke noe informasjon om hvordan man går frem på Apple sine hjemmesider. Kontaktet eplehuset i Ålesund, men de ville ta en service på den, noe som ville ta et par uker...
medlem i 164 måneder
 

Innleggav ipodtouchfever » søn 14.07.2013 23:25

Sjekk serienummeret på den. Inneholt den noen av de kombinasjonene som var nevnt? Isåfall er det bare å ringe apple så setter de opp et bytte hvor du først sender inn den gamle og når de mottar den sender de den nye.

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: Spotify slår seg av etter ca 10 minutter på AppleTV

Innleggav Cheetah » tir 06.08.2013 1:29

Jeg sliter med det samme... Spiller ingen rolle om det er mac eller ipad, Spotify hater Airplay! Netflix og filmer fra mac fungerer utmerket, Spotify kutter hele tiden. Eller, Airplay kutter. Jeg har ikke en av de wifi-trøblete ATV heller... o_O

Til info har jeg nett fra Canal Digital med Airport Express som router, 70 mbit (får ca 67 ved testing og 15-ish i ping)
medlem i 176 måneder
 


Returner til Apple TV



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]