Kjøpe jailbreaket Apple TV fra USA

Diskusjon rundt Apple TV

Kjøpe jailbreaket Apple TV fra USA

Innleggav Guro » ons 31.07.2013 2:43

Noen som har kjøpt jailbreaket Apple tv fra USA?

Jeg skal kjøpe en Apple TV, og vil gjerne ha den jailbreaket, slik at jeg kan få xbmc. Problemet er at jeg er ikke sikker på om jeg tør å gjøre det selv, og tenker derfor heller å kjøpe en som er ferdig jailbreaket. Det jeg da lurer på er om det fungerer helt fint i Norge også? Kan jeg fortsatt bruke Netflix, se filmer på Icefilms osv. fra xbmc, speile skjermen til mobilen, vise bilder osv.? Og får jeg tilgang til Hulu og lignende som man ikke får på den norske Apple TV? Jeg har jo bare en norsk apple-konto, så det er her jeg er redd det skal bli et problem.

Jeg leste også noe et sted om at det gikk an å få nrk-nett tv som add-on i xbmc. Går dette fortsatt an, selvom den er blitt jailbreaket i USA?

Håper noen med erfaring om dette kan hjelpe meg! :)
medlem i 214 måneder
 

Re: Kjøpe jailbreaket Apple TV fra USA

Innleggav T.B.Hansen » ons 31.07.2013 11:45

Hva du kan bruke av nettjenenester, avhenger først og fremst av hvor Internett-tilkoblingen din befinner seg. Norske tjenester er stort sett bare tilgjengelig via norsk tilkobling. Det finnes tredjeparts løsninger som lar deg koble deg opp via andre land, slik at man f.eks. kan få amerikanske tjenester i Norge.

Når det gjelder jailbreak, er min erfaring at Apple TV absolutt er best når den brukes til det den er laget for, og at det finnes bedre løsninger om man ønsker funksjonene i XBMC e.l. Men det er vel en smakssak.

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: Kjøpe jailbreaket Apple TV fra USA

Innleggav djcaspas » ons 31.07.2013 19:34

:bitchin: Heisann!

Det er vel ikke XBMC som er det fete ved appletv (silver, 2, 3?) Hvis du nå har gått til anskaffelse av nok ett billigprodukt og sinnsykt kostbart produkt fra apple, så bruk firecore, bruk minnepinne, og husk slå av oppdatering !!! NAVI-X.org, der er det du trenger. Uten noen penger!
medlem i 128 måneder
 


Returner til Apple TV



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]