Ny appletv?

Diskusjon rundt Apple TV

Ny appletv?

Innleggav Alesto » fre 16.08.2013 22:38

Hei. Er det trolig at det kommer ny appletv neste måned? Eller er det bare å gå for det nå? Har det ikke veldig travelt med å kjøpe det, men om det ikke kommer noen store updates kan jeg like godt kjøpe nå ;)

Brukerens avatar
medlem i 174 måneder
 

Re: Ny appletv?

Innleggav SpesialH » fre 16.08.2013 23:16

Hei!

Hvis det ikke haster ville jeg utvilsomt ventet. Etter all sannsynlighet så kommer det en ny en om ikke så lenge :-)
medlem i 161 måneder
 

Re: Ny appletv?

Innleggav Valotunk » fre 16.08.2013 23:36

Kan ikke helt se at Apple's "hobbyprosjekt" er det som er mest i fokus i Cupertino for øyeblikket.

Apple TV er så billig at jeg ikke hadde tatt hensyn til om det kommer en ny om 3, 6 eller 12 måneder...
medlem i 199 måneder
 

Re: Ny appletv?

Innleggav Alesto » lør 17.08.2013 10:14

Tenker vel først og fremst på nærmeste måneden. Regner jo med at den vil få en erstatter en gang, men apple har vel hatt som vane å slippe ipod og appletv i september om jeg ikke husker helt feil?

Brukerens avatar
medlem i 174 måneder
 

Re: Ny appletv?

Innleggav Valotunk » lør 17.08.2013 10:43

Det er nok ganske sannsynlig at den en gang vil få en erstatter, men jeg har min tvil til om det skjer nå med det første. Jeg tror nok all fokus hos Apple er på iPhone og iPad i denne omgang i tillegg til IOS7 og OS X Mavericks.

Syklusen for Apple Tv har forøvrig vært slik:

Mars 2012
September 2010
September 2009
Januar 2008
May 2007

Hvis du vil vente så gjør du det. Ellers har Lefdal dagens modell til kr. 595,-.
medlem i 199 måneder
 


Returner til Apple TV



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]