Problemer med lyd til video på Apple Tv3

Diskusjon rundt Apple TV

Problemer med lyd til video på Apple Tv3

Innleggav odiboy » tir 28.01.2014 20:12

Nylig begynte plutselig apple tv'en min å slutte å fungere med lyd til video.
Uansett om jeg streamer video fra iphonen min eller om jeg setter på en film fra NetFlix app'en rett på boksen så kommer det ingen lyd når jeg spiller video.

Det fungerer derimot å streame musikk fra iphone (spotify) via apple tv og på anlegget mitt..

Dette skjedde først for en stund siden, så oppdaterte jeg softwaren på apple tv'en og det fikset problemet midlertidig. Men nå er det tilbake igjen helt plutselig..
Noen ideer?

//Øystein
medlem i 192 måneder
 

Re: Problemer med lyd til video på Apple Tv3

Innleggav bzzlink » ons 29.01.2014 0:13

Dette har du sikkert sjekket, men det er et valg i innstillinger på ATV om den skal sende lyd over hdmi eller optisk
medlem i 192 måneder
 

Re: Problemer med lyd til video på Apple Tv3

Innleggav odiboy » ons 29.01.2014 0:38

Trodde jeg hadde sjekket alle innstillinger, men jeg finner fortsatt ikke det valget du snakker om på min ATV..? Eneste "Lyd ut" innstilling er om jeg vil ha 16-bit for å passe bedre med gamle tv'er..

Jeg har uansett koblet i både HDMI og optisk kabel til anlegget til enhver tid, og det kommer ikke lyd på noen av de utgangene når jeg spiller video.
medlem i 192 måneder
 

Re: Problemer med lyd til video på Apple Tv3

Innleggav shvoldum » søn 02.03.2014 16:13

Dette har vi også opplevd et par ganger, men etter en omstart er alt som normal.
medlem i 171 måneder
 

Problemer med lyd til video på Apple Tv3

Innleggav wanvik » tir 04.03.2014 0:15

Har også vært borti noe lignende. Hos meg mener jeg å huske det var lyd på Netflix, men film som lå på mac'en Manglet lyd.
Løste seg med omstart :)

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Re: Problemer med lyd til video på Apple Tv3

Innleggav sindre84 » søn 09.03.2014 14:00

Dette har jeg ikke opplevd før etter den siste oppdateringen, ganske irriterende. Løses med omstart av appletv.
medlem i 211 måneder
 

Re: Problemer med lyd til video på Apple Tv3

Innleggav Black_Raven » søn 21.09.2014 17:26

jeg kjøpt min i går jeg får ikke lyd på netflix min eller airplay igjennom macpro

Brukerens avatar
medlem i 146 måneder
 


Returner til Apple TV



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]