Netflix på ATV2/3

Diskusjon rundt Apple TV

Netflix på ATV2/3

Innleggav steinagard » ons 20.01.2016 17:32

Jeg har en Apple TV 2 (eller 3, er usikker). Jeg ser en del på Netflix fra denne, og som regel går det greit. Men av og til så stopper filmen, og jeg må gå inn fra hovedmenyen.

Nå har jeg begynt å se en ny serie og der stopper Netflix hele tiden. Jeg kommer til samme punkt i filmen så går det hele i svart. Jeg spoler forbi - det går bra, og så går det i svart igjen etter fem minutter.

Jeg prøvde så å se den samme serien på MacBooken min, og der går det helt fint. Det er altså ikke noe galt med linja mi eller det trådløse nettet (har Get 150, og trådløst via TimeCapsule av den falte, hvite sorten).

Er det noe jeg kan gjøre for å igjen kunne se Netflix på ATV? Noen innstillinger, eller noe på TimeCapsulen, eller noe annet? Takknemlig om noen kan hjelpe meg med å få orden på dette.

Hilsen Jan

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Re: Netflix på ATV2/3

Innleggav Macini » ons 20.01.2016 19:51

Har hatt samme problem men ikke like store som de du beskriver. Har opplevd at filen/episoden har gått i svart og jeg måtte starte den på nytt, men ikke flere ganger rett etter hverandre. Har selv TV3. Lurer på om det kan være noe med appen på TV

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 


Returner til Apple TV



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]