Erstatte Get med Apple TV?

Diskusjon rundt Apple TV

Erstatte Get med Apple TV?

Innleggav RM123 » fre 02.12.2016 19:08

Hei vurderer å kjøpe Apple TV og bruke den istedenfor vanlig tv leverandør. Ser stort sett bare på NRK og TV2, og av og til TVN og TV3.

- Vil det gi like bra lyd og bildekvalitet? Full HD?
- har nå internett på 20/20 renger med det holder, men jeg har en ca 4-5 år gammel time Apple ruter som jeg ikke er så imponert av. Tror dere det vil holde uten at bilde hakker?
- Er det noen som bare bruker Apple TV og har kuttet ut TV leverandøren,fornøyd?
medlem i 125 måneder
 

Re: Erstatte Get med Apple TV?

Innleggav Haakon » lør 03.12.2016 22:54

Jeg bruker nå KUN Apple-TV, og er strålende fornøyd.
Jeg har fremdeles mitt gamle system, men skjønner ikke hvorfor, bare treghet at jeg ikke har sagt det opp.
medlem i 237 måneder
 

Re: Erstatte Get med Apple TV?

Innleggav arntss » søn 04.12.2016 14:39

Har brukt Apple TV i mange år, men for ca 2,5 år siden så kuttet vi også vanlige TV-signaler, som aldri ble brukt.
Vi har abb på Sumo, Dplay, Netflix og bruker i tillegg NRK. Dette klarer Apple TV uten problemer. Vi har ikke noe problemer med hakking, annet enn på Sumo, samt at jeg synes TV2 er litt for glad i reklame og burde fjernet det fra appen sin. Det er jo en av grunnene til at vi går for denne måten å se tv på, samt at man kan se det man vil når man vil.

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Erstatte Get med Apple TV?

Innleggav RM123 » man 05.12.2016 11:07

akkurat, må tenke litt på det
medlem i 125 måneder
 

Re: Erstatte Get med Apple TV?

Innleggav Sorry » tir 06.12.2016 9:54

Ikke noe å tenke på det...? Jeg kuttet Altibox TV pakken for ett år siden. Fant ut at jeg aldri så på annet enn NRK/TV2 uansett og i tillegg det meste på opptak (feks dagsrevyen snere på kvelden). Har kun brukt Apple TV siden og har aldri savnet TV-sendinger overhode. Jeg har ikke plombert TV for å slippe NRK-avgift og har i tillegg TV2 Sumo med fotballpakke og Netflix, så jeg sparer ikke noe på dette. Kvaliteten er noe dårligere. Dvs ingen ser forskjell på 50" TV i stua med noe stor sitteavstand. Jeg (stort sett ingen andre..) ser forskjell i hjemmekinoen med 130" lerret.
medlem i 170 måneder
 

Re: Erstatte Get med Apple TV?

Innleggav RM123 » ons 07.12.2016 9:20

takk for svar, blir nok det etterhvert
medlem i 125 måneder
 

Re: Erstatte Get med Apple TV?

Innleggav jaknudsen » ons 07.12.2016 14:29

Hvorfor ikke nå? :-)

Jeg kuttet ut kabel-TV i 2012 og har ikke angret et sekund.

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 


Returner til Apple TV



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere