Dårlig respons på forum: Norske brukergrupper

Her oppfordres det til å legge ut informasjon om Linux brukergrupper, og om evt. nye brukergrupper som søker nye medlemmer.

Dårlig respons på forum: Norske brukergrupper

Innleggav sturla » fre 17.02.2006 7:26

Etter svært dårlig respons på denne delen av forumet har jeg bestemt meg for å hjelpe ting i gang her.

Jeg tenker derfor å legge inn de brukergruppene jeg finner frem til selv. Informasjonen omkring disse, klipper jeg og limer inn fra deres respektive hjemmesider. Har ikke spurt om lov til dette, men antar ganske enkelt at dette må være greit. Informasjonen kan derfor bli noe enkel og ufullstendig. Jeg oppfordrer derfor de av dere som ser at deres brukergruppe er omtalt om å bidra. I så fall lager dere bare en ny post, så skal jeg slette den jeg har laget :-)

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav sturla » fre 17.02.2006 8:09

Har nå lagt inn en bråte med brukergrupper. Dette ble gjort i en fart ut i fra den informasjonen jeg fant på nettet omkring disse gruppene. Nå håper jeg at dere som er medlemmer av disse, tar dere fatt og lager en bedre presentasjon av deres gruppe, enn den jeg har kokt i hop.

Send meg gjerne en melding her på Linux1 når dere har postet. Så skal jeg slette den posten jeg har laget.

Beklager for at jeg nå har gjort rent bord på "siste" kolonnen til høyre. Var ikke meningen det da. Det bare ble slik :-)

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav eNetic » fre 17.02.2006 8:58

sturla skrev:Beklager for at jeg nå har gjort rent bord på "siste" kolonnen til høyre. Var ikke meningen det da. Det bare ble slik :-)


Hehe begynte litt å lure selv :P

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav corpus » fre 17.02.2006 15:35

Kanskje det hadde vært en ide å sende mail til de LUG'ene du finner og tipse dem om forumet? ;)

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 


Returner til Norske Linux Brukergrupper



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron