LUG i Vestfold?

Her oppfordres det til å legge ut informasjon om Linux brukergrupper, og om evt. nye brukergrupper som søker nye medlemmer.

Innleggav Prognatus » ons 04.10.2006 4:09

Det blir der du tipset om, i Horten. Takk for tipset! :)
Bor du i Horten, deimos? Bli med da vel!

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav deimos » ons 04.10.2006 6:11

Vil selvfølgelig møte opp hvis jeg har anledning.
medlem i 211 måneder
 

Innleggav Prognatus » tor 05.10.2006 1:50

Velkommen skal du være! Har jeg deg på e-postlisten da?

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav deimos » tor 05.10.2006 2:18

Det tviler jeg på, min er hvertfall deimos@supergate.org :)
medlem i 211 måneder
 

Innleggav Prognatus » tor 05.10.2006 3:03

Da har jeg sendt en info-mail til deg også.

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav Prognatus » søn 22.10.2006 4:48

Minner om at første møte i VLUG er i morgen, mandag. Det er ikke for sent å være med! Send en PM til meg med din e-postadresse, så sender jeg agenda og annen info om møtet til deg.

Dersom alt går etter planen, vil VLUG bli stiftet på dette møtet og da vil vi legge inn informasjon (egentlig Sturla, men jeg lager det og sender det til ham) på dette forumet om VLUG. Denne tråden vil da flyttes/arkiveres til et annet sted, slik at forumet blir ryddig.

Det som begynte som en sped idé her i sommer, er nå i ferd med å bli en realitet! Jeg takker alle som har vist sin interesse i VLUG og ønsker alle som vil velkommen på møtet! :)

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav eh22 » man 23.10.2006 0:01

Hadde vært morsomt med en liten "raport" fra dette møtet, siden vi har inntrykk av at disse sidene har vært en god hjelp for å få igang dette møtet..

-Lykke til ihvertfall. :-)

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav Prognatus » man 23.10.2006 0:56

Takk for det. Ja, rapport kommer. Jeg skal skrive en liten artikkel her på Linux1.no med link til mer lesning (og forhåpentligvis bilder fra møtet) på den nye hjemmesiden til VLUG. Siden er ikke oppe ennå når dette skrives, men muligens ferdig før møtet - i en foreløpig form.

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav Prognatus » lør 28.10.2006 5:47

Rapporten er her: http://linux1.no/node/2043

Hjemmesiden er dessverre litt forsinket, men den vil være operativ snart. Der kommer det mer stoff om VLUG og hva vi driver med. Stay tuned! ;)

Jeg har sendt litt info om VLUG til Sturla også, og han legger da antagelig inn noe i dette forumet om det.

Moderatorer: Denne tråden kan nå arkiveres/flyttes et annet sted. Kanskje tilbake til "Sikkerhetsnett - Generell diskusjon"? Takk!

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Forrige

Returner til Norske Linux Brukergrupper



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron