Overføringsassistent

Overføringsassistent

Innleggav HM81 » ons 21.12.2011 11:04

Ja, der kom noe jeg lurte på igjen, gitt.
Jeg har nå overført alle filer - inkludert tekstfiler, bilder og musikk, fra min gamle pc til macen, ved hjelp av "Overføringsassistent". Det tok mange timer, så jeg lot den stå på i natt. MEN. Hvor er alt sammen? Skrivebordsbakgrunnen min kom over, men ellers finner jeg ikke en eneste fil. Ligger de et hemmelig sted og venter på å bli pakka ut? Trodde de ville komme seg til rett plass av seg selv takket være overføringsassistenten...

Begge dataene påsto at alt var vellykket og helt i orden.

Edit: Nå så jeg at Macen har laga en helt egen bruker på dataen med all den overførte informasjonen i et salig kaos. (ikke sortert bilder og musikk for seg, for eksempel, alt er på samme sted , i "alle filer".). Men jeg vil jo ikke ha to forskjellige brukere som er meg. Går det an å slette den nye brukeren, og å overføre filer dem imellom??
medlem i 148 måneder
 

Re: Overføringsassistent

Innleggav Master_Gismo » man 10.06.2013 1:34

Du legger først filene over i delt mappa, så kan du gå inn på din gamle konto og kopiere det inn på den kontoen fra delt folderen.

At alle forskjellige filer ligger i samme folder er ikke så vanskelig å fikse med et søk på hver filtype, så får du bare en filtype opp og kan trykke cmd+a for å merke alle også kan du dra dem over dit du skal ha dem.

Ja, jeg vet at innlegget er gammelt. Men kan være andre får samme problem…

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 


Returner til Ny på Mac / Bestilling og kjøp av Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron