Eple(huset) faller langt fra Apple?

Eple(huset) faller langt fra Apple?

Innleggav 91514835 » tir 02.04.2013 20:23

Forventet personlig service og gode løsninger ved å kjøpe "manuelt over disk" på Eplehuset, men velger AppelStore elektronisk neste gang.

Stor er frustrasjonen når Jr. og undertegndede har bestilt oss våre første 2 x MacBookPro spekket med det råeste og ikke får de utlevert dem fra butikken eller nabobutikken tross av at de er kommet. Må være greit og få et betydelig beløp i kassa også.

Jo, det hører med til historien at Eplehuset skal flytte, men Persolig Servicevennlige løsninger utøves ikke, kun masse unødvendig bruk av tid til utallige mailer med argumenter om at forsinkelsen ikke er/blir vesentlig.

Forstå det dem som kan.

Nei takke meg til nettløsninger, personlig telefonsupport hos AppelStore var mye mer imøtekommen og serviceinnstilt under mine forespørsler.

Håper Mac'ene står til forventningene.
medlem i 132 måneder
 

Re: Eple(huset) faller langt fra Apple?

Innleggav Getalife » tir 02.04.2013 21:27

@Erik..Du har nok vært uheldig og at de skal flytte er jo bare en dårlig unnskyldning.
Skjønner godt at det var ditt siste besøk der.
Jeg handler alltid på Humac i vika alltid fornøyd der i motsetning til Humac på Oslo City.
Alltid greit å handle over disk syntes jeg.
medlem i 145 måneder
 

Eple(huset) faller langt fra Apple?

Innleggav TorsteinO » tir 02.04.2013 21:49

Hvis de er alt for trege med leveringen kan det være grunnlag for å avbryte bestillingen, si fra til dem at hvis du ikke får ut maskinene asap blir du nødt til å heller gå for standardvarianter fra en annen butikk i stedet, evt ny bestilling rett fra apple. I såfall vil de tape genske mye penger, så det vil de nok helst unngå

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 


Returner til Ny på Mac / Bestilling og kjøp av Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron