Forsikre HVOR?

Forsikre HVOR?

Innleggav tifure » fre 10.05.2013 11:41

Jeg har iMac og MacBookPro, og er nå så meeegalei hele IF og det styret de har for å rydde opp i forsikring at jeg har funnet ut at jeg likegodt skifter selskap. Jeg har også en del fotoutstyr jeg også vil forsikre og iphone feks.

Jeg ønsker å finne noen som ordner GREIT opp - uten at man som i IF må sende inn deler (hele gamle imacen min - de forlangte til og med at harddisken måtte stå i !), og kvittering for hver enkelt ting. Helt utrolig hvordan de klarer å rote ting til - krangler på hva som stod i den av RAM og at jeg måtte ha apple protection utenom og at jeg også måtte ha dvd box utenom siden de ikke står i nye iMacene som de gjorde før. Det var en kjempestor jobb i å prøve å finne fram alt, og så klarer de ikke gi meg en oversikt en gang at the end, på hva som er betalt og ikke. sier det bare - avoid IF som forsikringsselskap.. min erfaring.

Men hvilke bruker dere? Jeg har hørt nyss om at SR-bank har grei løsning - noen erfaringer?
medlem i 193 måneder
 

Re: Forsikre HVOR?

Innleggav Jonas.J » fre 10.05.2013 13:12

Min erfaring er at Gjensidige er et greit selskap som er ganske rasjonelle og greie å ha med å gjøre.
(Når det gjelder If kunne jeg skrevet en hel avhandling som ville få dine problemer til å virke som bagateller!!!)
medlem i 152 måneder
 

Re: Forsikre HVOR?

Innleggav tifure » fre 10.05.2013 15:35

He he hvor er liker knappen her;) takk men jeg ønsker ikke å betale 10% egenandel i Gjensidige så jeg må finne annet selskap.
medlem i 193 måneder
 

Re: Forsikre HVOR?

Innleggav Criz » fre 10.05.2013 17:34

hæ? Har if blitt så vanskelige? :-s Har alltid holdt med redegjøring fra verksted med prisoverslag (type humac) for å få igjen penger for rep på forsikring for min del. Har de endret seg mye de to siste årene? :-S

Brukerens avatar
medlem i 161 måneder
 


Returner til Ny på Mac / Bestilling og kjøp av Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]