Kjøp av Mac

Kjøp av Mac

Innleggav sivertsolbakken » søn 30.06.2013 12:53

Hei,
jeg skal endelig bytte fra PC til MAC, jeg har tenkt på en macbook pro 13 i7,
så det jeg lurer på er om bør jeg vente til neste oppgradering eller kjøpe mac nå?

macen kommer til og bli brukt til filmer, musikk, litt spill og vanlig surfing.
bør jeg velge en annen mac isåfall hvilken?
medlem i 130 måneder
 

Re: Kjøp av Mac

Innleggav jerry.c.bush » søn 30.06.2013 13:06

Man kan alltid vente på noe bedre. Men jeg ville kjøpt når jeg trenger det/ønsker det og ikke vente på noe som man ikke helt er sikker på kommer eller når kommer.

Men om du lurer, disse har stort sett noenlunde rett ang lansering av nye maskiner, så kan du sjekke her for ca lanseringstid for evt ny maskin av typen du lurer på: http://buyersguide.macrumors.com

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Re: Kjøp av Mac

Innleggav Nikoraisan » søn 30.06.2013 13:06

Med tanke på at MBP ikke ble oppdatert sammen med Air nå på WWDC så vil jeg si det ikke er så lenge til en oppgradering. Dersom Air-oppdateringene er noen indikasjon på hva som vil skje med MBP er det eneste du ser på av forbedringer bedre batteritid, og en "downgrade" av prosessor kontra forrige modell.

Vent til jul. Eller enda bedre, ikke kjøp før om to år. Da er det kommet en enda bedre enn den som kommer neste sommer.

Seriøst. Du kjøper når du TRENGER maskin. Noe annet er bare waste of time. Trenger du i dag, så kjøper du i dag. Skal man alltid vente på noe nytt venter man for alltid. Dersom det kommer ny maskin innen en måned etter at du kjøpte, returnerer du jo bare på 30 dagers returrett (om du har en elkjøp/lefdal i nærheten, da).

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Re: Kjøp av Mac

Innleggav Romy » søn 30.06.2013 22:51

Jeg ville ha forsøkt en Air 13 tommer heller en macbook Pro. Det er en fantastisk maskin. Jeg vet ikke hvilke spill du skal spille, men en Air klarer mer enn mange tror
medlem i 154 måneder
 


Returner til Ny på Mac / Bestilling og kjøp av Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]