Hjelp

Hjelp

Innleggav kaisastore » man 01.07.2013 22:45

Jeg er helt ny her, og vet ikke engang om jeg skriver dette på riktig sted... Jeg trenger ihvertfall hjelp. Jeg har en MacBookAir og trenger litt hjelp når det gjelder minnet eller lagring. Jeg får til stadighet opp en varsel om at jeg snart ikke har mer plass igjen på harddisken. Når jeg sjekker lagringen, står det bl.a. at jeg nesten har brukt 30 GB på "annet". Det jeg lurer på er hva som ligger lagret under "annet", og hvordan jeg i såfall får slettet det. Jeg er fersk på Mac, og er ikke spesielt datakyndig, så jeg trenger å få det inn med teskje.
TAKK
medlem i 129 måneder
 

Re: Hjelp

Innleggav petrus764 » man 01.07.2013 22:49

"annet" kan være så mangt, fra installasjonsfiler til videoer til sikkerhetskopier. Hvis du har fyllt opp disken med tv-serier eller filmer er det en god plass å begynne. Dra innholdet du vil slette til papirkurven og tøm den.

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

Re: Hjelp

Innleggav kaisastore » man 01.07.2013 22:56

Har ikke lagt inn filmer eller tv-serier, så det er derfor jeg ikke skjønner hva det er. Også er jeg redd for å gå inn å slette ting som jeg må ha der. Som sagt ikke datakyndig, men har jeg rett hvis jeg tror at alt som ligger på datan kan jeg finne i finder?
medlem i 129 måneder
 

Re: Hjelp

Innleggav bohdi » man 01.07.2013 23:55

Hei, last ned og køyr diskinvetoryx - så ser du kva som eter opp lagringsplassen din ;)

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 


Returner til Ny på Mac / Bestilling og kjøp av Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]