Vanlig Macbook pro 13,3"

Vanlig Macbook pro 13,3"

Innleggav TheWinMedi » ons 10.07.2013 15:45

Hei, jeg har kjøpt meg en vanlig macbook pro 13,3" mid 2012. Jeg kunne ikke velge retina siden den hadde kun 128gb ssd. Jeg kunne ikke velge den fordi jeg skal på elektro og trenger derfor 2 OS. Windows og mac os x.

Jeg skal redigere, gjøre lekser, surfe osv. Jeg skal oppgradere den også. 256gb SSD og 16gb ram. Spørsmålet mitt er: Var det et dårlig valg av meg at jeg ikke valgte retina? Alle jeg kjenner har kjøpt retina, men jeg har ikke bruk for den skjermen tror jeg.

Hva mener dere?
medlem i 152 måneder
 

Re: Vanlig Macbook pro 13,3"

Innleggav hendelsesløysa » ons 10.07.2013 16:10

MAN KAN VEL SI AT DIN MACBOK BLIR UVANLIG, OG AT RETINA MACBOK BLIR VANLIG - I DENNE SAMMENHENG.

VEL, Å KJØPE EN UVANLIG MACBOK UTEN RETINA KAN VÆRE HELT GREIT DET. INGEN SIER AT MAN MÅ HA RETINA FOR Å BRUKE EN MAKK.

REGNER MED AT DU SPARTE NOEN KRONER PÅ Å KJØPE DENNE OGSÅ, SÅ SLIK SETT - GODT KJØP! KOS DEG MEG MAKKEN DIN DU!

GOD HELG !
medlem i 210 måneder
 

Re: Vanlig Macbook pro 13,3"

Innleggav TheWinMedi » ons 10.07.2013 16:30

hendelsesløysa skrev:MAN KAN VEL SI AT DIN MACBOK BLIR UVANLIG, OG AT RETINA MACBOK BLIR VANLIG - I DENNE SAMMENHENG.

VEL, Å KJØPE EN UVANLIG MACBOK UTEN RETINA KAN VÆRE HELT GREIT DET. INGEN SIER AT MAN MÅ HA RETINA FOR Å BRUKE EN MAKK.

REGNER MED AT DU SPARTE NOEN KRONER PÅ Å KJØPE DENNE OGSÅ, SÅ SLIK SETT - GODT KJØP! KOS DEG MEG MAKKEN DIN DU!

GOD HELG !


God helg? Det er langt ifra helg. Jeg sparte noen tusenlapper, men jeg fikk jo macene billige i forhold til den vanlige prisen. Dette fordi jeg skal begynne på VG1. Men jeg mener jeg gjorde et godt kjøp, jeg kan oppgradere den når jeg vil.
medlem i 152 måneder
 

Re: Vanlig Macbook pro 13,3"

Innleggav hendelsesløysa » ons 10.07.2013 16:37

ENIG !

DU GJORDE NOK DET. KOS DEG MED MAKKEN !
medlem i 210 måneder
 

Re: Vanlig Macbook pro 13,3"

Innleggav Hilde Haa » ons 10.07.2013 17:35

Jeg gjorde akkurat som deg - kjøpte rimelig MBP 13" mid-2012 for noen måneder siden. Synes skjermen er flott!

Prøvde også ut retina-modellen noen dager, men fant ut at selv om skjermen er helt nydelig så var det ikke verdt alle de ekstra tusenlappene.

Brukte ca 3200 på ny SSD (512 GB) og 8 GB RAM, og ligger fortsatt mange tusenlapper under tilsvarende spec'et retinamaskin :)

Jeg tror du vil bli godt fornøyd og overhodet ikke tenke over at du har en "non-retina" :)

Brukerens avatar
medlem i 131 måneder
 

Re: Vanlig Macbook pro 13,3"

Innleggav ddybing » ons 10.07.2013 21:49

Jeg ville også gått for en "vanlig" MB Pro :)
Billigere og "more for less" om du ikke trenger SSD og Retina-skjermen.

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Vanlig Macbook pro 13,3"

Innleggav TheWinMedi » ons 10.07.2013 22:33

Tusen takk! Da har jeg gjort et godt valg!
medlem i 152 måneder
 


Returner til Ny på Mac / Bestilling og kjøp av Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron