Det gikk da bra!

Det gikk da bra!

Innleggav krovoll » tor 24.09.2015 10:35

Fått min gyldne mac mini ihus. Sendt fra USA, Portland, nå sist fredag, kom te Orkdaln igår onsdag morgen. Fedex, de er helt utrolig gode transportører.
Denne usa handlingen min er blitt som å handle fra Komplett, nesten like kjapt, noe dyrere frakt (ble 85 dollar for minien), svært forutsigbar totalkostnad.

Denne gangen shoppet jeg hos et uendelig større varehusutvalg, amazon. Tok med et par sdhc 64 gb til kameraet mitt og et par 8gb minnemoduler, burde kanskje tenkt meg om en dag til, men jeg tåler ikke å gå omkring i amazon.com, da går det tomt i Visa kortet mitt;)

Er jeg alene om slik shopping? noen flere som "har det slik"?
Jeg vurderer sterkt å ta hjem en Apple Tv 4gen, men har ikke funne ut om det er en modell eller om Us modellen er annerledes enn Eu utgaven. Det er vel derfor jeg fremdeles kjoper mobiler i Norge.

Så da gjenstår bare å få starte opp minien, spent på hva den syns om norsk 240 V fossekraftt....
Og så må jeg til byen og få ordnet diskene, får få meg utav sykehuset først, fikk en lei infeksjon midt oppi alt. Fikk nå lest meg opp på historien til apple, mac, google, adobe og wikipedia. Ettersom jeg knapt har kommet lengre i livet enn world wide web appen, fant jeg utat at jeg var blitt gammel, og at skal vi gooogle vil forbli et mystisk fremmed ord for de over 70 ;)
medlem i 232 måneder
 

Re: Det gikk da bra!

Innleggav strukt » tir 29.09.2015 9:42

Shopper ikke så mye på Amazon, de sender jo nesten ingenting til Norge?

Prøvde jetcarrier en gang, men det ble nesten samme prisen som å handle i Norge faktisk.

Det jeg har handlet på amazon.com er gjerne bøker. og kanskje en og annen blu-ray.

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 


Returner til Ny på Mac / Bestilling og kjøp av Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]