Bluetooth på min iMac virker ikke

Bluetooth på min iMac virker ikke

Innleggav Halion51 » tor 12.11.2015 15:41

Hei,

Har lenge (faktisk siden første gang jeg prøvde) ikke fått Bluetooth til å virke på min iMac. Har en iPad som jeg vet virker og når jeg forsøker å parre så finner de hverandre, men de kobler seg ikke sammen. Meldingen jeg får er at jeg må forsikre meg om at den er slått på og befinner seg innenfor rekkevidde. Jeg vil tro at 20 cm er innenfor rekkevidde....... ;-)
Har forsøkt "alt" via systemvalg..... Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Brukerens avatar
medlem i 147 måneder
 

Re: Bluetooth på min iMac virker ikke

Innleggav Morse » tor 12.11.2015 16:30

Du skriver ikke hvilket system du har, men prøv denne: http://www.techrepublic.com/article/pro ... -yosemite/

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Bluetooth på min iMac virker ikke

Innleggav Halion51 » tor 12.11.2015 18:50

Takk, jeg har en late 2010 iMac 27. Den har aldri virket med Bluetooth mot andre enheter, bortsett fra den trådløse musa og tastaturet som jeg kjøpte sammen med maskinen. Jeg har oppgradert hele tiden, og har nå El Cap.
Har forsøkt å parre bluetooth'en på maskinen mot de iPhonen jeg har hatt og, min iPad og flere andre smart telefoner. Alle de enhetene som er prøvd virker rundt om, bare ikke mot min iMac...... For ordens skyld, maskinen finner enhetene, men vil ikke sammenkoble. Får feilmelding om at jeg skal forsikre meg om at enheten er slått på og er innenfor rekkevidde. Den er jo rett ved siden av maskinen så...... ;-) Var dette nok info?

Brukerens avatar
medlem i 147 måneder
 

Re: Bluetooth på min iMac virker ikke

Innleggav gvalstad » tor 12.11.2015 19:35

Ios-enheter kan ikke parres med datamaskiner ved hjelp av bt.
medlem i 190 måneder
 


Returner til Ny på Mac / Bestilling og kjøp av Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron