Hvor kjøpe ny iMac?

Hvor kjøpe ny iMac?

Innleggav Macbruker5 » tir 08.11.2016 15:06

Har et kort spørsmål: Hvor er det best å kjøpe ny iMac nå? Kjøpte en Macbook Pro på Eplehuset for 7-8 år siden, men ser at Eplehuset nå er opp mot 10% dyrere enn de billigste butikkene, som Elkjøp og Expert. Men hvor får man best service? Eplehuset skryter av Apple-autoriserte verksteder; har Elkjøp det samme? Eller andre butikker? Erfaringer? Bor i Oslo og har studentrabatt.

PS: Skal vente til nye iMacer kommer på nyåret før jeg bestemmer meg for hvilken iMac-modell jeg skal gå for. Må likevel bestemme meg for hvilken butikk jeg skal kjøpe fra, siden jeg skal ønske meg gavekort til bursdag og jul for å delfinansiere kjøpet (kan ikke bare ønske meg penger).
medlem i 168 måneder
 

Re: Hvor kjøpe ny iMac?

Innleggav Ttiger » tir 08.11.2016 15:45

Jeg kjøper direkte hos apple.
Men Eplehuset er veldig greit å bruk, go service, lett å sende email til, lett å forholde seg til, å enkelt levere inn til evt. reperasjon. Det kan du også gjøre hvis man kjøper hos apple, levere direkte til Eplehuset.

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Re: Hvor kjøpe ny iMac?

Innleggav Helge Hafstad » tir 08.11.2016 19:01

Min erfaring er at Expert og El-Kjøp gjerne har tilbud på modeller som går eller har gått ut, så sjekk i hvert fall dette nøye når du sammenligner med andre. Det er selvfølgelig bra at de tilbyr dette, men har hørt om dem som har trodd at de fikk siste modell, men så var det altså forrige...:-)

Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 

Re: Hvor kjøpe ny iMac?

Innleggav Lost » fre 11.11.2016 7:48

Synes det er merkelig at de nye iMacene fortsatt kommer med kun snurredisk som standard.
Må ut med 4400,- ekstra for 512 GB SSD. Henger ikke på greip etter min mening :-(
medlem i 215 måneder
 

Re: Hvor kjøpe ny iMac?

Innleggav Ttiger » fre 11.11.2016 9:10

Enig, kommer ny imac (snart) blir nok andre priser da, kanskje…

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 


Returner til Ny på Mac / Bestilling og kjøp av Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]