Kortet fungerer bra

Kortet fungerer bra

Innleggav oleidolet » søn 31.08.2003 5:14

Hei nå har jeg brukt Radeon kortet over lengre tid og det fungerer kjempe bra. eneste problem jeg har hatt er noen ganger er hvis fargene er 16 bit. Når de er i 32 bit fungerer alt bra.
 

Innleggav admin » man 01.09.2003 12:40

Kan du gi oss en tilbakemelding på hvor du kjøpte kortet og hvordan du installerte/flashet firmware?

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav simen » fre 05.09.2003 23:30

Jeg vil bare minne om at Flashing er i samme kategori som å laste ned ulisensiert software. ROM filen er software, som blir solgt med et produkt, og der er det meningen at den skal brukes, og ikke at den skal distribueres, iallefall ikke gjennom legitime fora.

Det er lagt mye arbeid i for at ROMet skal fungere med Mac Firmware, og det er derfor at prisen på mac skjermkort ofte er så dyre, fordi det blir solgt færre, men de som lager softwaren til mac skal ha like mye i lønn som de som lager den til pc.

Flashing fører til slutt til at ATi kanskje slutter å produserer skjermkort til mac, men mer sannsynlig at de lager det sjeldnere.

Dette betyr ikke at jeg er mot eller for dette. Dette er ren fakta, og ment som noen moral preken. Om hvorvidt dette har noe på dette fora å gjøre for admin bestemme, men jeg har obeservert at dere har lagt dere på en anti warez linje, så jeg ville bare informere om dette.

Og det er dessuten hacking, om det er lov å hacke ting man selv eier kan man stille spørsmålstegn ved. Det er nok slik i Norge ennå, men bare se på DVD Jon, selv om han nok slipper unna. Men når vi blir medlem i EU er det slutt på friheten. Der er det markede som er fritt, og ikke forbrukerne (menneskene).

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 


Returner til Diverse maskinvare og nettverk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]