iSub og iSticks

iSub og iSticks

Innleggav Hooloovoo » tir 18.11.2003 20:50

Er det noen som har begge deler og som har erfaringer med dem? Vurderer å kjøpe det til bærbaren, men selv om HarmanKardon lager vanvittig gode høytalere, er jeg i to tanker om kjøp av settet - hovedsaklig på grunn av at det bruker USB. Er det noen som vet hvor mange USB-porter det bruker? Har en iSub hjemme, og den bruker jo én. Bruker iSticks en i tillegg blir det to, og på en liten bærbar er det i meste laget... :o)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav iBoy » fre 28.11.2003 13:21

Jeg hadde begge deler en gang, og jeg tror iSticks-ene koples til sub-en, så du trenger ikke flere USB-porter for det. Men jeg er ikke 100 % sikker på om jeg husker riktig.
medlem i 244 måneder
 

Innleggav Hooloovoo » fre 28.11.2003 21:26

Hmmm... mener å huske det var en utgang bakpå iSuben jeg ikke visste hva gjorde. Meget mulig du har rett. :o)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav magnus » tor 18.12.2003 20:32

Jeg har begge deler, og er meget fornøyd med den saken, god design, og god lyd.
Du kobler de to fireelements høytalerne inn i iSuben hvilket har utgamg fo hver av dem henholdsvis right og left/rød og hvit fra iSuben går det en usb kabel som du kobler inn i mac'en. Notat: Du må okså ha et ledig standard strømuttak, for å få strøm til det blåe lyset og resten av høytalerne. Jeg er 100% sikker (på mitt sett er det ihvertfall slik, så jeg regner med at andre sett ikke er noe unntak.)
medlem i 244 måneder
 


Returner til Diverse maskinvare og nettverk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron