Litt diverse spm...

Litt diverse spm...

Innleggav Bonna » tir 16.12.2003 16:50

Har ett par småspm som jeg ikke gidder starte flere nye temaer på:
1. Hvor skal jeg legge wallet-filene som jeg har hentet fra PCen?
2. Hva må jeg gjøre for å kunne dele med min PC?
3.Og må jeg gjøre noe på PCen for at jeg skal kunne dele over til macen? Har win 2000 på PCen.
4. Hvor kan jeg få kjøpt bare et tastatur til min ibook? Har et engelsk ett å er litt lei av det nå.
5. Og finnes der muligheter for å skifte ut min DVD/CD med en DVD/CD-rw? Eventuelt til DVDbrenner også? Hvor mye vil det koste eventuelt?

Håpe på svar hvertfall på noen av spm. ;)
medlem i 244 måneder
 

Innleggav magnus » lør 20.12.2003 0:03

1. Aner ikke
2. For å dele filer fra en mac til en pc må du gå inn i Systemvalg/Deling og aktivere windows fildeling eller noe sånt, dette gjør du ved å hake av inne i firkanten som er pallsert foran teksten
3. Aner ikke
4. Eplehuset, Apple store, ellers hvilken som helst butikk som selger USB tastaturer (så godt som ihvertfall) hvis du ikke bryr deg så mye om at det skal være orginalt og i fullt appledesign
5. iBook leveres bare med cd-rom i spesialutgave superdrive finens enda ikke i iBook, det kan godt være at det er den samme optiske enheten både i PB og i iBook, hvis det er det så er det bare å skaffe en av disse stasjonene og dette med combo-drive skulle være enda enklere og da er det bare å få tak i en som passer og så finne frem skruejernet.
medlem i 245 måneder
 

Innleggav Bonna » lør 20.12.2003 4:00

Takker magnus. Har vært en flittig kar i dag du ja! ;) Svart på de fleste temaene. ;) Det med tastatur, var om jeg kunne bytte ut det jeg har i ibooken, altså få et nytt et inni, og ikke et tilkoblet usb.
Men likevell takk for svar. Får ta meg en tur innom eplehuset å høre der. Hvordan er det med batteri forresten? Jeg har en snart 2 år gammel ibook, G3 600Mhz, og batteri som varer i ca 30 min. Er det vanskelig å få tak i nytt batteri til en så gammel ibook? Slutter de å produsere batterier etterhvert eller? Litt kjipt om jeg ikke får tak i et nytt et liksom.
Og om noen vet svaret på det wallet greierne så hadde det vært konge å vite! Skal prøve meg litt fram i mårra. ;)
Takk for svar!
medlem i 244 måneder
 

Innleggav DJ-Immortal » lør 20.12.2003 18:31

Du får nytt batteri fra officeline.no til ca 1200. Når det kommer til den slags tilbehør så er ikke ibooken din så veldig gammel, de har bl.a. batteri til powerbook 1400 fra 96/97(!).

Jon
medlem i 246 måneder
 

Innleggav sniffer » lør 20.12.2003 22:14

Officeline er dyre. Applestore har også iBook batterier. Kjøpte nytt i høst, og har nå ca fire timer batterilevetid på min tre år gamle iBook. Akseptabelt det. :)

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav Bonna » søn 21.12.2003 5:15

Bra. Får ta å høre med eplehuset om han gidder å bestille inn batteri. Og det tror jeg han gjør iogmed det er kona hannes jeg kjøpte maskina me. ;)
4 timer er LITT lenger en mine 59 min (i følge maskina selv) Spiller jeg musikk har jeg den i ca 34 min. ;) Tror jeg skal kjøpe meg et nytt batteri over nyttår. ;)
medlem i 244 måneder
 

Innleggav magnus » søn 21.12.2003 14:28

Det vil jeg tro at kunne være på sin plass :)
medlem i 245 måneder
 


Returner til Diverse maskinvare og nettverk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron