Trådløs router og switch!

Trådløs router og switch!

Innleggav leken969 » tir 08.02.2005 17:41

Får endelig ADSL no, og har da tenkt å sette opp et trådløst nett hjemme ( og vanlig nettverk). Så da lurer jeg på om noen har noen anbefalinger? Det skal også være en switch med min, 4 porter.

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav leken969 » tir 08.02.2005 17:43

Noen som har vært borti Linksys Wireless Router 4x10/100 54M?

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav serviset » tir 08.02.2005 22:03

Skal du ha traadloes router, ville jeg gaatt for D-Link. God Mac-stoette og kjapt.
medlem i 232 måneder
 

Innleggav Bendik » tir 08.02.2005 22:07

D-link?

Er ingen ekspert på området, men på pc min går det uendelig treigt...

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Re: Trådløs router og switch!

Innleggav areebakhalid19 » tor 12.03.2015 22:29

Her er mine favoritt seg:

En Linksys WRT1900AC
Jeg kjøpte denne ruteren omtrent et år siden, da det kom ut. Det er en av de beist av en trådløs router og håndterer nesten hver enhet og hadde ingen hastighet problemer eller forsinkelser eller noen form for å bremse ned på grunn av tung last. Jeg bruker noen ganger også denne ruteren som NAS ved å koble min WD USB3.0 harddisk til det og få tilgang til filer over mine andre datamaskiner og mobiltelefoner. Hastighetene jeg få gjennom er omtrent 50 til 70 Mbps. Jeg virkelig elsker denne ruteren.

2 Asus RT3200AC
Jeg kjøpte denne for kontoret mitt og erstattet min gamle Linksys E4200.
Dette er en gal router og har 6 antenner. De ser aggressiv og ren ytelse dyret. Det jeg liker med dette er dens tri-band-teknologi, og hvor godt den håndterer hver enhet. Den leverer det beste utvalget og selv baksiden av kontoret mitt hvor min workshop er slik at jeg enkelt kan skrive ut og dele ting selv fra min workshop. Det er også enkelt å bruke, og du bare distribuere den og glem det. Det gjør det samme. Det web-grensesnitt er også veldig helppful og jeg finner denne ruteren svært lovende.

Hvis du er ute etter flere alternativer og deretter se på denne listen som viste seg rolig nyttig når jeg prøvde å kjøpe en trådløs router. http://bestwirelessrouters2015.com/
medlem i 110 måneder
 


Returner til Diverse maskinvare og nettverk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]