("løst") wireless router problem, godtar ikke wep

("løst") wireless router problem, godtar ikke wep

Innleggav crackerjack » fre 15.12.2006 17:36

Har kjøpt meg Wii, så da måtte skyracer WBR 754 sg routeren fra topcom plugges til for å lage et trådløst aksesspunkt.

Dette gikk helt fint (surfer med det nu via kabelen), ruterens hjemmeside (192.168.....) kommer opp med masse valgmuligheter.
det trådløse fungerer også, har tilogmed klart å lage eget SSID som gjenfinnes av DS en min (ikke prøvd med wiien)

MEN av en eller annen årsak kan jeg ikke sikre det trådløse nettverket! Jeg angir WEP-nøkkel, trykker på "apply" knappen inne på routerens hjemmeside og venter, men ingenting skjer! statusskjermen viser at autentifisering er disabled som før.
ønsker jo litt sikkerhet..

har prøvd med WPA også, uten hell.

EDIT: har imac core duo 20" :)
Sist endret av crackerjack den lør 16.12.2006 14:28, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Innleggav Macini » fre 15.12.2006 19:21

Det kan hende at routeren har hengt seg, og trenger en restart for å gjør det du vil.

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Innleggav crackerjack » lør 16.12.2006 14:27

takker for svar men har restartet den så mange ganger at det er tydelige merker etter kulepenn på baksiden :)
Har hørt litt med kompiser, og Topcom har ikke akkurat noe rykte på seg for å være bra. Den var jo også gratis.

Tenker å kjøpe meg en ny, enten airport eller netgear.

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Re: ("løst") wireless router problem, godtar ikke wep

Innleggav areebakhalid19 » man 16.02.2015 11:29

Jeg tror du bør kjøpe en ny ruter . Her er listen over topp ti trådløse rutere som du kan kjøpe i 2015. Sjekk denne listen ut hvis du er interessert i å kjøpe rutere . http://www.techtapper.com/10-best-wireless-routers-2015/
medlem i 109 måneder
 


Returner til Diverse maskinvare og nettverk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron