Hvite skjermer med tilkobling til VGA-skjerm

Hvite skjermer med tilkobling til VGA-skjerm

Innleggav thomhess » ons 26.11.2014 16:18

Hei!
Jeg har hatt et veldig irriterende problem den siste tiden. Hver gang jeg kobler min MacBook til min eksterne skjerm via VGA, kan jeg arbeide en liten stund, før begge skjermer plutselig blir helt hvite. Kan sammenliknes med det som skjer i denne videoen https://www.youtube.com/watch?v=W8HVn3nZn1s&spfreload=10, med unnak av at det hele skjer plutselig og uoppfordret, og på både Mac-skjerm og ekstern skjerm. Eneste måten å komme vekk fra den hvite skjermen er å holde inne av-knappen og restarte maskinen.

Min Mac er en MacBook Unibody Mid 2010, og fungerer vanligvis strålende, mens den eksterne skjermen er en gammel skjerm som er blitt kassert fra et kontor. Jeg bruker Apple sin orginale "Mini Display Port to VGA"-adapter.

Har noen støtt på et liknende problem, eller har noen forslag til løsning? Skulle gjerne brukt den eksterne skjermen uten frykt for å miste arbeidet mitt.
medlem i 170 måneder
 

Re: Hvite skjermer med tilkobling til VGA-skjerm

Innleggav thomhess » ons 10.12.2014 17:40

Dette er fortsatt et problem, er det ingen som har vært borti noe liknende, eller kjenner noen løsning?
medlem i 170 måneder
 

Re: Hvite skjermer med tilkobling til VGA-skjerm

Innleggav Morse » ons 10.12.2014 23:24

Har du mulighet til å få låne en annen skjerm og prøve med denne? Evt. prøve med en annen kabel?

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 


Returner til Diverse maskinvare og nettverk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]